Det var inte en kärring som körde bilen, det var en man.Faizty skrev:hur fan var bromsarna inställda på kärringensbil? bakhjulet låst? eller så kanske hon kom för sig att testa den där intressanta spaken mellan stolarna
Klabbe85 skrev:Det värsta är ju att killen i bilen försöker få det till att det var hon på mc:n som körde på honom???? :kocko
Hade flera haft det så kunde inte folk komma med "Jag såg dig inte...." och lyckas med det..PacMan skrev:Nu vet jag inte varför hon hade kameran, men att ha en kamera rullande hela tiden när man kör är ju inte dumt alls, om det skulle uppstå någon tvist med mottrafikanterna .
Vilken idiot..Klabbe85 skrev:Det värsta är ju att killen i bilen försöker få det till att det var hon på mc:n som körde på honom???? :kocko
Macke skrev:Som hojåkare har man nog inte mycket val i det där läget... Inte lätt att hinna göra nåt annat än att försöka få ner farten, och hålla sig på hjulen, tills man kör in i bilen...
TukTuk skrev:Ja vad tusan gör man? Kanske hade hon klarat att väja och gå om vänster om bilen. Krävs en del träning dock.
Efter läst en del om skador pga tanken på de ädlare delarna så vet i tusan om jag inte lagt hojen istället...
Nä, men allvarligt... vad hade ni gjort? Finns de någon "rätt" manöver här?
TukTuk skrev:Nä, men allvarligt... vad hade ni gjort? Finns de någon "rätt" manöver här?
Sant, av din trad som jag läst tidigare sa vet jag att du har förstahands info i saken. Har rakat ut för likande själv och haller med, man hinner inte göra ett skit.selin skrev:Man hinner inte göra ett skit. Bara att blunda och hoppas på det bästa.
Tror inte han försökte skylla ifran sig. Han försökte förklara sig.Klabbe85 skrev:Det värsta är ju att killen i bilen försöker få det till att det var hon på mc:n som körde på honom???? :kocko
2-3000:- för en bra men det krävs att du har en videokamera att koppla den till då hjälmkameran inte kan spela in.-=ROBBAN=- skrev:nån som vet vad en schysst liten hjälmcam kan kosta ...skulle vara nice att ha som sagt..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|