Kraschade, sommaren förstörd?

eviln

Missade apex
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Suler Duke 1290 GT 2022
Ledigt (sjukskriven) 4-6 veckor + semester mitt i sommaren och den skulle vara förstörd?
:dummer

Köp en ny hoj så finns ju till och med möjligheter.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Vid det här laget har nog TS:s tjej läst tråden. Slutkontentan: ingen ny/reparerad hoj samt ett par veckors ytterligare sjukskrivning.

Anderzz

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Hoj
Gsx1000R K9 Hayabusa 09 BMW s1000rr banhoj
Jag klota på Knutstorp för en vecka sen o bröt nyckelbenet, fick ingen mitella och rör på armen typ som vanligt.
Får inte lyfta tungt sa dom, imorgon ska jag köra en runda, skitless på detta nu.
Sen ska jag köra till Assen den 23:e o kolla GP, men det verkar läka fort känns det som.

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Den 1 maj förra året körde jag av och fick en fraktur på sista bröstkotan. Farbror doktor slänge in lite titan och fixerade 3st kotor, sjukskriven i 2 månader. Hojen klarade sig rätt ok och blev reparerad tämligen snabbt. Hann att köra ett par hundra mil innan jag tyckte att det fick räcka.

Tror allt du kommer hinna köra en hel del innan sommaren är slut!

//D

Xroadr

#87 Superbike
Gick med
23 May 2007
Hoj
Kawasaki KLX450R-09, ZX10R-11 race
Jag skulle nog säga att ju förr ju bättre att påbörja rörlighetsträningen. Helst innan man hinner stelna till efter krashen.

Ja helt klart, tog av min mitella efter 2 dagar och rörde försiktigt på axeln när jag satt hemma i soffan. Men hade på den när jag jobbade och sånt i ca en vecka mest för att skydda skadan mot plötsliga ryck etc.

Blixzen

Ny medlem
Gick med
26 May 2011
Hoj
2001 Yamaha tdm850
Grävlingen? Den är det skottpengar på, hoppas den lider. Jävla självmords benägna gnagare.

Jag, jag tänker vara hel tills dess hojen är. Så om två tre veckor (hoppas) jag både den och jag är hela.

Tills dess så tar jag semester (sjukskriven) tar det lungt, solar, grillar osv...
(inte så synd om mig med påtvingad "ledighet")

Så sommaren förstörd nej, (var kanske lite otydlig menade nog snarare nån månad eller två beroendes helningen) men en del av den. För det svider nu när man ser andra köra omkring i detta fina väder och man själv inte kan...

Smagatusk

Guest
Bilder på hoj och tjej (hoj efter krasch, tjej innan krasch), vore uppskattat. :)

_rills_

Guest
Jag klota på Knutstorp för en vecka sen o bröt nyckelbenet, fick ingen mitella och rör på armen typ som vanligt.
Får inte lyfta tungt sa dom, imorgon ska jag köra en runda, skitless på detta nu.
Sen ska jag köra till Assen den 23:e o kolla GP, men det verkar läka fort känns det som.

hoppas det går bra att köra då, vi är ett gäng som kör från ängelholm till assen, du får lifta om du får problem med körninge Hehe:gnissla:D

VS

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Da Buzz
Din sjukskrivning är lika lång som sommaren här uppe i norr :)

Well, krya på dig grabben. Fyra veckor går snabbt och under tiden kan du underhålla dig med lite myspys i solstolen och dricka öl....aldrig fel det heller.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras