kajlyl skrev:Säger som när en kompis skicka sidan... man ser faktiskt inget blod någonstan, så optemist som jag är så tror jag föraren på något sätt kom ur bilen o klarade sig
men bilen är inte mycket att ha nu.... synd på en A3a
ja de kom iaf ur bilen. Det är två linnen på marken som täcker de 2 kropparna (eller kroppsbitarna?).kajlyl skrev:Säger som när en kompis skicka sidan... man ser faktiskt inget blod någonstan, så optemist som jag är så tror jag föraren på något sätt kom ur bilen o klarade sig
kajlyl skrev:Säger som när en kompis skicka sidan... man ser faktiskt inget blod någonstan, så optemist som jag är så tror jag föraren på något sätt kom ur bilen o klarade sig
Vadå, är inte det där ett vanligt konsument-test? Misslyckad trädslalom... Kankse är det helt enkelt fejkat.
Swedie skrev:ja de kom iaf ur bilen. Det är två linnen på marken som täcker de 2 kropparna (eller kroppsbitarna?).
Man kan ju spekulera i om det är sant eller ej. T.ex om de var en uppvisning. Men skulle inte tro det.
SuperKnutte skrev:Jooo...
Men som jag läste i ett par av trådarna, det finns inget glas-splitter eller vätskor på marken, borde ju ha sprutat ut en del olja, bensin och kylarvätska. Om man sen kollar på trädet där bilen smällde in ser det ut som trät under barken är helt torr, borde ju inte torka så snabbt. Sen är det inga som helst spår i marken. Borde blivit en del ordentliga fåror i jorden av exempelvis motorn som flög ur, eller från bak- och framvagnen som troligtvis inte bara flygit upp i lyften och landat exakt där dom låg på bilden.
Men vad vet jag, det kanske var på riktigt!
Lucky Luke skrev:Om det tar tvärstopp i ca 70km/h och över så dör man.
Man går sönder inuti kroppen, även om krockkuddar och bälte kan göra så att man ser hel ut på ytan.
Man går sönder inuti kroppen, även om krockkuddar och bälte kan göra så att man ser hel ut på ytan.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|