Kraschen Ett Faktum!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Hahaha... Japps... Sete, RoSSI och jag :D

gamle svarten skrev:
Mannen,Myten,Legenden........

det kan inte va sant,det måste vart GÅHST RAJDER som kört :3freak

ärret i själen får du leva med,det är värre med hojjen...........

erkänn nu! du ville "bara" göra som ROSSI! en schysst power slide för att impa på fjortisarna! :tuttar

skönt att du klarade dig bra :banana

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Hörde att du oxå marksynat.... Det gick uppenbarligen bra för dig :) Hur är det med hoj osv... (hörde att du stukade foten iofs)

campar skrev:
Jaoo du Roller!
Träligt, men men de hör till, skönt att de gått bra!!

Det ska kännas att man lever! =)

Vi ses!!

De e tufft med skrapmärken på hoj o ställ! :rolleyes: :D

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Jag har ju sagt åt dig att du kör i ett märkligt spår där. I så låg fart ska inget skrapa i, helt enkelt. Jag ska visa dig vad jag menar den sextonde.

Hur f*n ska man åka dåååå.... MAn kommer ju ut så längt till höger i första vänster svängen.... Sen blire skit kefft när man ska ta högern... blir satans brant asså.... Ska man ta det lugnare i vänstern...

Klänga mer säger vissa... RoLLER e 35.... lätt för fjuniorerna att säga att man ska klänga.... Sen så orkar jag inte klänga... jag e för bekväm av mig... jag vill bara sitta där :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Du ska inte tangera innerkanten i vänstern förrän efter kurvan, och sen ta ut ingången i högern. Lite bestämdare tag i styre och reglage så hojen håller sig stabil är bra också. Mer gas skadar inte heller, åker du på avslag belastar du framhjulet och slår du då på precis när fotpinnen tar i så har du inte tillräckligt tryck på bakdäcket för att det ska greppa. Känsla för feeling är nyckeln, antar jag. Öva öva öva.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias skrev:
Du ska inte tangera innerkanten i vänstern förrän efter kurvan, och sen ta ut ingången i högern. Lite bestämdare tag i styre och reglage så hojen håller sig stabil är bra också. Mer gas skadar inte heller, åker du på avslag belastar du framhjulet och slår du då på precis när fotpinnen tar i så har du inte tillräckligt tryck på bakdäcket för att det ska greppa. Känsla för feeling är nyckeln, antar jag. Öva öva öva.

Okie... Jag e me faktiskt... Dyr dj*vla sport att öva på :brinnerup

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
GSXR1100R skrev:
Hähähäh....

Fen... vad kör du på för varvtider mannen? Jag har bara kört bana 3 ggr... (2 ggr på Gelleråsen i regn men det räknas inte) Jag förbättrar iaf varvtiderna med 2 sekunder varje ggn jag är där.... Snart så...

Känns som att det kommer att bli svårare och svårare att få ner tidern nu bara.... Men under minuten ska jag iaf....

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
RoLLER skrev:
Okie... Jag e me faktiskt... Dyr dj*vla sport att öva på :brinnerup
Jag insåg att om jag skulle börja köra fortare så skulle det börja kosta slantar att laga :rolleyes: , så jag köpte mig en motard och träna på iställe. Nu hör till saken att jag redan åkt omkull två gånger ;) och om man räknar på det så har jag tjänat igen halva hojjen! Nog för att det blev skador, men hojjen ska ju köras å inte poseras med, så det kostade mig egentligen inte nånting mer än det jag ändå skulle byta. Jag tror även att det gav lite resultat, lixom, hur ska man veta utan att ha provat? :)

Sen att man kom på att det var lika kul, det var bara en bonus :tummenupp
Nu tycker ju inte alla lika, men det kan vara värt å kolla upp om det börjar bli hål i plånboken ;)

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Jag jag har faktiskt varit lite inne på det... Satte tom. ut en annons på R1'an. Men jag kan inte skiljas från den.... Är för kär helt enkelt....

Men visst.... Det e helt klart ett bra alternativ... Får se vad nästa hoj blir...

OlleR skrev:
Jag insåg att om jag skulle börja köra fortare så skulle det börja kosta slantar att laga :rolleyes: , så jag köpte mig en motard och träna på iställe. Nu hör till saken att jag redan åkt omkull två gånger ;) och om man räknar på det så har jag tjänat igen halva hojjen! Nog för att det blev skador, men hojjen ska ju köras å inte poseras med, så det kostade mig egentligen inte nånting mer än det jag ändå skulle byta. Jag tror även att det gav lite resultat, lixom, hur ska man veta utan att ha provat? :)

Sen att man kom på att det var lika kul, det var bara en bonus :tummenupp
Nu tycker ju inte alla lika, men det kan vara värt å kolla upp om det börjar bli hål i plånboken ;)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RoLLER skrev:
Hähähäh....

Fen... vad kör du på för varvtider mannen? Jag har bara kört bana 3 ggr... (2 ggr på Gelleråsen i regn men det räknas inte) Jag förbättrar iaf varvtiderna med 2 sekunder varje ggn jag är där.... Snart så...

Känns som att det kommer att bli svårare och svårare att få ner tidern nu bara.... Men under minuten ska jag iaf....
Under minuten i regn fast inte ett helt varv då...

CrowBar

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
Tvåhjulsdrivet med överladdning!
Isch, ser nasty ut. kanske ser värre ut på film än vad det är i verkligheten. körningen ser grym ut annars, näst intill horisontalläge i kurvorna. Håll formen å se till att ni kommer hem hela å rena.

10-4 over and out!

//BabyBro!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar