Kraschfest på Sviestad 22/6

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Daytona 675
enhjuling skrev:
Såg inte att det var du.... fan jag gjorde likadant men min R1a är det mer än lite plast som är paj på. Dock kom jag undan helt oskadd bara stoltheten som fick sig en törn och plånboken då förstås....
men vi kör snart igen va? gamla DIare är av hårt virke ( nu kan alla andra gissa vad det betyder)

Jag tror jag vet... gick själv ut 2001....Data...LiTH.....

Zormin, fixa fort och påt så snabbt du bara kan igen.

ninan

Medlem
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Daytona 675
Ninjaboy skrev:
När dyker du upp på Sviestad då?
Just nu är min lilla röda lite invalid efter att vissa (läs mig själv) :gnissla lagt ner på asfalt. Jäkligt onödigt men det gick i alla fall bra. Det blev dock "bara" lite repor.

Bara jag får den tillbaka så.... Hade tänkt anmäla mig till kurserna/dagarna i början av Juli på Sviestad.

Tänkte mig till gotland i vecka 31 och de har ju allmänhetens körning den 2/8. Skulle vara jättekul. :banana Du som varit där, vad tyckte du?

Last edited:

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
ninan skrev:
Tänkte mig till gotland i vecka 31 och de har ju allmänhetens körning den 2/8. Skulle vara jättekul. :banana Du som varit där, vad tyckte du?
Det var helt suveränt. Bra väder trots dålig prognos och banan var väldigt rolig med mycket kuperat och man svängde mer eller mindre nästan hela tiden i en variation av kurvor. Bör provas. :tummenupp

Angående nedläggningen, var det skyltat? Om inte kan du kräva ersättning av Vägverket.

CBR_Bear

Letar garage i Linköping, gärna i Gottfr
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Honda CBR900RR
enhjuling skrev:
Såg inte att det var du.... fan jag gjorde likadant men min R1a är det mer än lite plast som är paj på. Dock kom jag undan helt oskadd bara stoltheten som fick sig en törn och plånboken då förstås....
men vi kör snart igen va? gamla DIare är av hårt virke ( nu kan alla andra gissa vad det betyder)

Klart vi är... vilken årgång är du?
jag är en 00:a

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept