Silwer
för******
men på en 98-99 måste man ta ur kåpan på ena sidan
mankan skrev:Någon som vet vart man får tag på crashpuckar till en RF 900?
Gumpa skrev:Vart fäster man puckarna?
Har du kollat på bike.se/länkar och sedan butiker?Kreuger skrev:Jag har letat kraschpuckar till min -99 R1 i över en vecka nu. Känns som att 1500 i materialkostnad är lite i dyraste laget. vet att det ska finnas billigare nya men i Uppsala verkar ingen ha det hemma.
Nån som säljer begagnat?
Nån som vet var man kan beställa bra grejer till rätt pris?
Kreuger skrev:Jag har letat kraschpuckar till min -99 R1 i över en vecka nu. Känns som att 1500 i materialkostnad är lite i dyraste laget. vet att det ska finnas billigare nya men i Uppsala verkar ingen ha det hemma.
Nån som säljer begagnat?
matte_r6 skrev:Går det att få dit dessa puckar på en R6: av 99 års model? någon med bild som kan visa hur det ska sitta om det nu går.
Kreuger skrev:Jag har letat kraschpuckar till min -99 R1 i över en vecka nu. Känns som att 1500 i materialkostnad är lite i dyraste laget. vet att det ska finnas billigare nya men i Uppsala verkar ingen ha det hemma.
Nån som säljer begagnat?
200+ skrev:Var säljer dom färdiga satser... Med monteringstillbehör till respektive modell/märke....
Inresserad av krachisar till CBR 1000rr
//200+
Skojar du eller? Jag har Motrax på min Sursukka o dom ser skitbilliga ut. Hade tänkt byta ut dem vid tillfälle. Har dock inte testat hur dom fungerar o har väl ingen plan på det heller.Zeb_Macahan skrev:Motrax säljer enligt mig dom bästa och finast gjorda puckarna, har haft dom på min gamla 750 och har haft dom på min nuvarande 1000. Garanterat värda pengarna efter 1 krash.
//jaG
CorbenDallas skrev:Skojar du eller? Jag har Motrax på min Sursukka o dom ser skitbilliga ut. Hade tänkt byta ut dem vid tillfälle. Har dock inte testat hur dom fungerar o har väl ingen plan på det heller.
Jag skulle rekommendera dem som Mitonga Racing säljer R&G Racing. Känns klart mer kvalitet över dom. Jag vet en del som testat dem o de fungerar.
http://www.rg-racing.com/crash-protectors-frame-sliders/frame-sliders-crash-protectors.html
CorbenDallas skrev:Problemet med din kawa är att expansionskärlet sitter i vägen på ena sidan.
vad du får göra är att helt enkelt göra hål i kärlet eller sätta dit nåt annat.
Så här kan det se ut. Turtlewax rockar fett!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|