Ömsen, dom bryr sig nog mindre här, än dom svenska jätte företagen gör, försäkringen brukar ju gälla med trimmad moppe med.
Stämmer... Hadde in min moppe med trim rör så det är nog ingen fara... Antar att den kommer till försäljning snart då???
Finns redan.
Jao... Där ser man... 300€ tycker jag ändå att verkar som lite underpris... Får du en ny eller ersättning???
Får stålar, har inte fått nått än, men det verkar som jag går på plus.![]()
Jo... Det brukar vara så... Du lär väl få en fet sveda och verk sedel med...
Bromsade i en kurva när en katt hoppade ut framför, slutade i ett vatten fyllt dike, blir nog en annan hoj, den där blev det försäkrings pengar av, själv har jag brutit lårben och överarm, haltar omkring med en krycka, som nog syndes i nån bild där.
Varför gör man så![]()
krya på dig mannen
Ja fan, säg det. Värför finns det inte en "ångra" knapp? är också en intressant fråga.![]()
Mmm, men, som ett tips: Det är inte värt det!
Nej nej herrejävlar... Har ju iofs ingen erfarenhet av värre skador men dom 6 stygn som jag hadde i lillfingret tyckte jag heller inte att var värda dom 200 som ja fick för fanskapet...
Ser illa ut, när kommer du tillbaka till skolan då?
H Daniel
Hej på dig! Hörde om krashen..Tur i oturen får man väl säga om den!
Jag har försökt ringa dig ett par gånger, men utan resultat. För er som inte vet så var det jag som ägde miton innan qwertyuiopå.. Jag gillade verkligen den hojen, så jag köpte bort den från försäkringsbolaget. Hojen står nu uppallad i garaget och skall så småningom börja byggas om till streetfighter.
Jag kan ju informera er om att jag fick igång motorn efter att jag och 2 kompisar skruvat i ett par timmar. Inga fel på varken motorn eller ramen!
Den Åländska miton kommer att rulla igen! tjoohoo!
Jag vet inte riktigt hur seriöst bygget skall bli, får se lite. Men säkert är ju att jag måste fixa en ny fälg, fatbarstyre, raisers, blinkers, framlyse, mätare, underkåpa till bakdelen, och höja bakdelen.
Så ni får nu gärna höra av er om ni vet om någon passande fälg, styre etc som är till salu.
Så ska vi nog få en shysst hoj av skrotet!
Krya på dig grabben! kom gärna över och kika på bygget nån gång!
Ha det bra!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand