Krashad mito bilder

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
å fi fan, den fälgen va inte vacker. när man ser dom bilderna så tänker man att fy fan ännu en död. men du verkar ha klarat de förhållandevis bra...

krya på dej.

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Ömsen, dom bryr sig nog mindre här, än dom svenska jätte företagen gör, försäkringen brukar ju gälla med trimmad moppe med.

Stämmer... Hadde in min moppe med trim rör så det är nog ingen fara... Antar att den kommer till försäljning snart då???

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej nej herrejävlar... Har ju iofs ingen erfarenhet av värre skador men dom 6 stygn som jag hadde i lillfingret tyckte jag heller inte att var värda dom 200 som ja fick för fanskapet...

mmmhm, nu har jag fått stålarna iaf, gick 350€ på plus, men fan, skulle hellre inte vara invalid.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
de e typ vad jag fick för mitt är (som jag fortfarande inte fått :mad:)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Ser illa ut, när kommer du tillbaka till skolan då?
H Daniel

Vet inte, jag är sjukskriven till mitten av oktober, fast, tror jag kan komma tebaks innan dess, men det blir svårt när man inte får använda armen, kan ju inte bära böcker eller lunchen eller vad som helst, inte kommer jag ner till skåpet heller, så jag är rädd att det blir svårt innan mitten av september när jag får börja använda armen.

sandersen

Live like there is no tomorrow.
Gick med
24 Feb 2007
Hoj
Gsxr 600
Fan va tråkigt! kloga me min mito med i den hastihgeten men jag fick inte sånna där skador:| Jag väjade för ett råddjur i en kurva som de va rullgrus i och solen i ryggen och hojen ut i skogen och jag slog huvet i en fet grushög men jag hade tur som fan inte en skråma på kroppen. Men jag lider me dig vet hur känslan är när det går åt helvete:(

Krya på dig o lycka te me nya hojköpet..

Fuffe_Racer

Justfuckinggoogleit.com
Gick med
17 May 2007
Hoj
900 Ninja -00
Lider verkligen med dig att behöva se såna där bilder... Inte skoj alls.. men det var tur att du klarade dig hyffsat iaf och inte fick några andra större skador.. Lycka till med ditt hojsökande och krya på dig!

Niklas_A

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
gsxr 600 fighter -99, Ktm 525 -05, gsxr 600 stunthoj -02
Hej på dig! Hörde om krashen..Tur i oturen får man väl säga om den!
Jag har försökt ringa dig ett par gånger, men utan resultat. För er som inte vet så var det jag som ägde miton innan qwertyuiopå.. Jag gillade verkligen den hojen, så jag köpte bort den från försäkringsbolaget. Hojen står nu uppallad i garaget och skall så småningom börja byggas om till streetfighter.

Jag kan ju informera er om att jag fick igång motorn efter att jag och 2 kompisar skruvat i ett par timmar. Inga fel på varken motorn eller ramen!
Den Åländska miton kommer att rulla igen! tjoohoo!:yoparty
Jag vet inte riktigt hur seriöst bygget skall bli, får se lite. Men säkert är ju att jag måste fixa en ny fälg, fatbarstyre, raisers, blinkers, framlyse, mätare, underkåpa till bakdelen, och höja bakdelen.
Så ni får nu gärna höra av er om ni vet om någon passande fälg, styre etc som är till salu.
Så ska vi nog få en shysst hoj av skrotet!

Krya på dig grabben! kom gärna över och kika på bygget nån gång!
Ha det bra!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Hej på dig! Hörde om krashen..Tur i oturen får man väl säga om den!
Jag har försökt ringa dig ett par gånger, men utan resultat. För er som inte vet så var det jag som ägde miton innan qwertyuiopå.. Jag gillade verkligen den hojen, så jag köpte bort den från försäkringsbolaget. Hojen står nu uppallad i garaget och skall så småningom börja byggas om till streetfighter.

Jag kan ju informera er om att jag fick igång motorn efter att jag och 2 kompisar skruvat i ett par timmar. Inga fel på varken motorn eller ramen!
Den Åländska miton kommer att rulla igen! tjoohoo!:yoparty
Jag vet inte riktigt hur seriöst bygget skall bli, får se lite. Men säkert är ju att jag måste fixa en ny fälg, fatbarstyre, raisers, blinkers, framlyse, mätare, underkåpa till bakdelen, och höja bakdelen.
Så ni får nu gärna höra av er om ni vet om någon passande fälg, styre etc som är till salu.
Så ska vi nog få en shysst hoj av skrotet!

Krya på dig grabben! kom gärna över och kika på bygget nån gång!
Ha det bra!

Ja, min telefon dog i krashen, den gillade uppenbarligen inte vatten, men jag har en ny nu.

Tänk på att framgaffeln är vind också! Eftersom den stod på bromsskivan hos försäkrings bolaget skulle det inte förvåna mig om den är skev också.

Kul att det blir hoj av den igen! kommer gärna och tittar på projektet nån gång, men nu har jag ganska mycket på gång, med allt rehab, och ta sig tebaks till skola mm.

Edit: ja juste, om det fattas något, ligger det en del grejjer bland buskarna där i sviby.

Last edited:

Niklas_A

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2006
Hoj
gsxr 600 fighter -99, Ktm 525 -05, gsxr 600 stunthoj -02
Jaha, det förklarar en del:rolleyes: Nejdå framgaffeln är inte vind. Det ena gaffelbenet var lite upptryckt från styrkronan och styrkronorna hade bara vridit sig ur linje lite, men det är fixat nu:)
Föresten låg både du och hojen i vattnet? Det hade inte kommit vatten i motorn iaf.

Mvh// Niklas

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...