Krashen blev ett faktum - Man lever iallafall.....

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Mavve skrev:
Måste faktiskt hålla med :(

Nåt jag funderar över: Varför gasade du inte? Jag vet hur min svarar på gasen och sticker och blir rädd när jag tänker på hur din borde svara :eek:

i vilket fall som helst, kul att se fler av dina inlägg än inga alls..... det menade jag :hej

750RR

Har inte du 900 motor i din hoj?. Isof har jag beställt cylinderfotsdistanser från en kamrat med tillgång till cncfräs, så om ett turbobygge skulle hägra till vintern så kan jag be honom fräsa ut en till?. Turbohoj=Dags att byta kallingar efter 5000rpm!.

Mavve

Guest
Hightuned skrev:
Har inte du 900 motor i din hoj?. Isof har jag beställt cylinderfotsdistanser från en kamrat med tillgång till cncfräs, så om ett turbobygge skulle hägra till vintern så kan jag be honom fräsa ut en till?. Turbohoj=Dags att byta kallingar efter 5000rpm!.

jo, det har jag, men inte den nyare motorn som det låter på dig att du beskriver där.....
Turbo är för mesar som måste hävda sig rakt fram :D

750RR antiturbo

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Mavve skrev:
jo, det har jag, men inte den nyare motorn som det låter på dig att du beskriver där.....
Turbo är för mesar som måste hävda sig rakt fram :D

750RR antiturbo

RR, scubadive, Alpina B10 biturbo , and the icecreamtruck =P

Så du är en mes som måste hävda dig rakt fram?. :D

x_dream

Före detta wcx:are
Gick med
1 May 2003
Hoj
Först husqvarna 258 (Återlämnad), gs 500 (såld) R1:a (såld), Suzuki xf650 (såld), gsxr 600 (såld), zx6r 01:a (såld) suzuki gsr (såld) Peugot trekker 100 (stulen)
fy fan

Krya på dig killen, det kommer en ny sommar och vår

// x_dream

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Hurru Freppa, det där var väl onödigt? Hade väl vart bättre om du hade kvar din oljedrypande gixxer, för då hade du väl inte vart där just då? :rolleyes:

Skämt å sido, jag lider med dig så gott jag kan, och jag ber för snabbt tillfrisknande.

Gud välsigne Dig, Freppa. :tummenupp

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Där hade du flyt, Freppa, precis som jag. Lycka till med läkningen. Jag börjar förövrigt jobba halvtid idag, efter 3,5 månaders sjukskrivning.

Daddy

Hmmmm..
Gick med
31 May 2003
Hoj
zx10r -05
Fan Freppa, jag gillar inte att läsa om sånt här.
Jag är glad att du klarade dig, men mindre glad att jag inte hann få se hojen irl. :rolleyes:
Krya nu på dig så fort du kan och sen vill jag se dig stå som en "hangaround" nere vid donken eftersom du nu inte kan köra på ett tag.

Kram på dig gubben.
/Daddy

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Tråkigt Freppa. Antar att konvalecensen blir ganska lång?

Gubben i bilen kan skatta sig ganska lycklig att du åkte Busa istället för gammelgixxer. Om så hade varit fallet så hade hans bil varit kluven i två bitar av tyngden. :fakta

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Freppa skrev:
borde ha utgått ifrån att ALLT är farligt.

...även om du inte hade blivit påkörd av bilen vet du iaf inte om du hade kört in i den bakifrån om du inte hade kört om den... allt kan hända - och gör det, när man minst anar det.

Krya på sig!

/anders

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM