Hur kan han misslyckas? Bara att lätta på arslet, gasa och trycka in frambromsen.
Käka lameller var han bra på
Du var först att stava rätt till "börna", jag bjur på en finkaffe i Alingsås vid tillfälle.Fick ju min R1200ST stulen 2017 och miffot som stal den försökte ju bööörna men det gick ju inte så bra pga servobromsar med kombifunktion. Blånad och vind bakre bromsskiva och gräs på bägge cylindrarna var enda effekten, dessutom förskjutet styrstopp vilket orsakade inlösen.
Brun hette tjuven, ingen slump.
Du var först att stava rätt till "börna", jag bjur på en finkaffe i Alingsås vid tillfälle.
Det är ju bara att göra när det ändå ska skiftas däck.Jag kan säkert burna skiten ur alla mina hojar men är alldeles för snål med däck för att ens prova ?
För en del år sedan brukade jag rasta bla Blackbirden och bobbern på grusväg, funka helt ok att sladda och var skoj det med! Det mesta fungerar helt ok på grusväg.Kom på gruskurs gott folk - inte bara får man börna utan man får även moppesladda och göra spår med frammhjöle.
Det är skoj att köra med ställ på grus även med sporthoj!
Yepp Gammalt ska börnas medJag skulle inte börna sönder ett nytt däck, möjligen ett som ändå ska bytas för de är slut eller gammalt å torrt..
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari