Mjölnaren75
Gudomlig sporthojare
Terror vad händer. 10-40 Racingoljan verkar utgått!!!
Vad köper man samma viskositet då?
Köpte i dag. Fanns gott om det på Biltema i Botkyrka. Nu i grå förpackning.Terror vad händer. 10-40 Racingoljan verkar utgått!!!
Eller ICA i Skyffladyngemåla som…Har inte läst hela tråden, men har någon nämnt att Swedol säljer...
Lika dålig att steka i ? OKQ8 gör godare kolv med mos.Dags att hamstra för alla som vill ha oljan i röd flaska med andra ord.
Gruppköp av de sista exemplaren på hyllorna?
Har någon testat om den nya oljan i grå dunk smakar annorlunda eller är det fortfarande samma lite lätt beska smak på den?
Jag körde Biltemas olja på ventilsalladen men den fick någon konstig bismak. Så jag har gått tillbaka till Castrol. Till fritering duger dock Biltemas perfekt ?Lika dålig att steka i ? OKQ8 gör godare kolv med mos.
Lugnt ingen panik men tack ändå?Men ska den verkligen utgå? Står inget om det, de kanske bara har leveransproblem givet världsläget.
Edit. Mjölnaren, jag har en oöppnad dunk i garaget om du behöver just biltemas 10/40…
Där har vi den gamla vanliga nivån på oljetrådar!Min bryllings brorsa körde det i sin BMW och den skar dirEcKt. Hann knappt starta den.
Där har vi den gamla vanliga nivån på oljetrådar!
Nu skulle vi bara ha haft Boris här, torrt konstaterande att grundoljan är samma som i många dyra märkesoljor och tillsatserna desamma i något varierande mängd och att huvudsaken är att dom uppfyller JASO
Nej, exakt vem som använder vilken basolja och exakt mängd på tillsatser är ju "hemligt" men man kan ju ta ett prov och analysera och komma väldigt nära sanningen.Jag har väldigt svårt och tro att någon utanför oljebolagens innersta krets har den kunskapen.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|