Kris Möte!

Är stämmningen på sh ett problem

• Antal röstningar
    0

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Okej för er som inte har märkt det klagar folk på varandra här på sporthoj, det kan man inte komma ifrån, men nu är det väldigt många som klagar.
Och med allrätt, dubbel moralen är stor alla ska vara duktiga och badasses på samma gång. Det är minst 3 personer som kommer klaga på att jag skrev 3 och inte tre, Allting blir OT, vilket jag själv bidrar ganska mycket till. Folk kan inte tänka själv och ställer samma fråga 7-11 gånger, vist det är jobbigt men måste man vara otrevlig för det? Eller om man ber om hjälp med nått så kanske man inte ska säga något dumt om man inte vet svaret, då är det bätre att vara tyst.

Vad kan man göra åt det? Innan allt för många värde fulla till gångar ruttnar och slutar hänga på sh.

Har länge tänkt att den utan skuld skulle kasta stenen men de gjorde den inte så jag kastar den åt den.

Det kanske finns en bättre forums del för det här men jag tycker det är viktigt därför lägger jag den där många läser den.

Nu ska i alla fall jag skärpa mig och bara skriva seriösa svar, dock inte i trådar som är "gjorda" för att vara oseriösa.

Ha en fortsat trevlig kväll // er favorit felstavare jimmy.

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
-
Det heter krismöte inte kris möte, eller krisar det på ett möte?
Det heter inte allrätt... :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
acura skrev:
Det heter krismöte inte kris möte, eller krisar det på ett möte?
Det heter inte allrätt... :D

De här börja bra... Ja det krisar på mötet. för det va precis det jag menade med att alla måste vissa sig duktiga. Men tack för lektionen.

Edit: Hitta du inte fler fel? Jag vet att jag stavar dåligt, men jag jobbar på det.

Last edited:

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Ja jösses, det här är ett offentligt rum. En får väl tåla lite kritik och ifrågasättande om en ska posta här.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
UrbanTiger skrev:
Ehhh, problemet :va

Det finns i princip inte en ända tråd som inte spårar ur folk är ganska otrevliga och korta mot varandra, desutom gnäller alla om hur dåligt det är.
Jag personligen upplever det sista som mest störande. (ja ja upplever mig själv som störande nu.)

Skapa mest den här tråden för att dom som upplever att det är ett problem ska kunna säga vad problemet är här och kanske kommerdet fram något vettigt.

Hade tänkt starta en poll för att se o det är många som upplever att det är ett problem, eller om det bara är jag som har inbillat mig det.
Men hur starar jag en poll?

Edit: Hitta det.

Last edited:

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Man look at me roKKin out i am on the viddeeeooooo..... :yoparty

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Bästa sättet att hålla god stämning är att ignorera dom man irriterar sig på antar jag? Jag menar, ignorerar man dom så ser man ju inte vad dom skriver? :va
För då finns det inget att irritera sig på :banana

Om nu någon såg vad jag nu skrev :näsblod

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Ni får det att låta som en nyhet ?

Det har väl varit likadant innan som nu,kanske bara att det drabbar andra människor.

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Tror att många ruttnar på detta och en hel del tycker att det kittlar lite när det tjafsas och tjivas.
Säger som socialdemokraterna -alla skall med

IGNORANCE IS A BLISS :tungan

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Långa farbron skrev:
Ni får det att låta som en nyhet ?

Det har väl varit likadant innan som nu,kanske bara att det drabbar andra människor.

Jo de kalart men jag tyckte det verkade som det var så många som iriterade sig på det nu. Men som tur va verkar jag ha haft fel.

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Känns som om det handlar om att den ena vill va mer pajas(häftigare) och roligare (coolare) än den andra och då blir det lätt lite dagisstämning... eller.. UT? Du kanske borde ändra namn till OT :hihi (jaja, det är inte bara du som härjar men du är ett bra exempel)

Många inlägg är väldans roliga men som sagt, trådarna spårar ur och det blir halvrörigt.

StephanD

Medlem
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
I väntan på en -20 Triumph Daytona 765 LE
Tycker inte det är så farligt, kolla på zatzy där är det rörigt.

Att vi har olika åsikter är ju grejen med ett forum.

/S

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Jo visst ska man ha olika åsikter, men en del inlägg är ju rena uppmaningar till vidare munhugg. Eller hur ja nu ska formulera mej.

Solid snake

Guest
Carpe me skrev:
Bästa sättet att hålla god stämning är att ignorera dom man irriterar sig på antar jag? Jag menar, ignorerar man dom så ser man ju inte vad dom skriver? :va
För då finns det inget att irritera sig på :banana

Om nu någon såg vad jag nu skrev :näsblod
"Ignorerad."

Gixxer-Anders

the story of my life..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-lös
Ärlig talat verkar du inte veta vad du snackar om, Prulle. Du har varit medlem ett par månadet och börjar redan kackla om hur stämningen är. Tillåt mig småle. Det är ju för fan rena Lunarstorm här nu för tiden.

Nä du! Tacka vet jag gamla goda tiden på SH. Konstant grova personangrepp och annat. Det var grejjer dé!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...