Äh, skärpning. Man kan sila sitt piss genom en barkis. Funkar inte det så finns det vatten i kranen, läsk på ICA och bärs på bolaget.
Glömde visst det....
Äh, skärpning. Man kan sila sitt piss genom en barkis. Funkar inte det så finns det vatten i kranen, läsk på ICA och bärs på bolaget.
Sen när du har raidat klart, så blir du raidad av en som tänkt raida en som redan har raidat allt nödvändigt.En hygglig handkanon och gott om plugg.
Kommer i händelse av "skiten träffar fläkten " förse mig med det som krävs för överlevnad genom att raida mindre förberedda typer.
Darwin
http://www.dn.se/sthlm/43-000-utan-strom-i-stockholm/
Nu är det strömavbrott i storstaden! Trodde sånt bara skedde på landsbygden. Nu jävlar skaffar jag mig en krislåda. :foliehatt
Ett par timmar mitt i natten.http://www.dn.se/sthlm/43-000-utan-strom-i-stockholm/
Nu är det strömavbrott i storstaden! Trodde sånt bara skedde på landsbygden. Nu jävlar skaffar jag mig en krislåda. :foliehatt
Det känns som om det är befogat att vara paranoid och sin kirslåda ute i bushen ja. Men behövs det i stan? Om shit hits the fan så får man bara gå ner på närmaste ICA och vara med när det plundras?
Jag har Honda Assistans-avtal på bilen och ett rejält pensionssparande, samt fyra jivär. Jills det?
While you guys tjatade om att fixa proviant.
Man ser till att inte ha för höga summor på det.Svd kör artikelserie i ämnet!
Intressant. Jag skall också skaffa ryggsäck.
Hur gör man med bankkontot?
Mat för en vecka? Jag har nog mat för en månad eller två redan. Förstår inte frågan.
Skulle du kunna tillaga din mat utan el?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|