Kristianstadstjej

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
44789.this_thread_completely_useless_without_images__1_.jpg

renkött

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Apr 2011
Hoj
Honda VFR800
Jag har hört att Nya Trafikskolan släpper sina tider varje torsdag för en vecka framåt.
Inte kul om man i god tid vill boka. Dessutom har de enbart dubbellektioner.

Södra har jag hört både bra och dåligt om.
Rhodins har jag nog bara hört gott om.

Jag är själv på G att ta kortet men väntar på lämp.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Inte helt OK att regga sig kl 23 en torsdagskväll. Hederligt folk hinner ju inte ställa dom rätta och relevanta frågorna innan någon annan oseriös person är där och förstör.

Men okej: Välkommen. :banana

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Jag tog på Rhodins. Skitnöjd. Nya lättkörda BMW gs650 bågar. Dessutom har dom Återträff för alla gamla elever varje år 1 maj. Mycket trevligt. I år var vi över 60 st som körde uppom Blekinge. Känner någon tjej som går där nu också. Tagit två lektioner.

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Hej Saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Välkommen till ett forum fyllt med happiga hojers :::::::::::::::::tummenupp

Du är HÄRMED inbjuden till nån av mina caféturer när du landat kortet:D:D:D:D:D:D:D:D

Last edited:

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Hej Saraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Välkommen till ett forum fyllt med happiga hojers :::::::::::::::::tummenupp

Du är postumt inbjuden till nån av mina caféturer när du landat kortet:D:D:D:D:D:D:D:D

Du kanske inte skulle använda ordet "postumt" om du inte vet vad det betyder. Bara ett förslag... :rolleyes:

Braggerman

Medlem
Gick med
12 Sep 2008
Hoj
BMW K1300R BelgianBlack
Du kanske inte skulle använda ordet "postumt" om du inte vet vad det betyder. Bara ett förslag... :rolleyes:

Med tanke på anm "postumt" ändrade jag till HÄRMED. går att använda ordet då det kan ha flera inriktningar på innebörden dock enligt din syn
och även andras kanske det tyvärr rimmar lite fel.

Last edited:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Jag bor i HLM och kör på nya trafikskolan i Kristianstad. Jonas där är skön och schysst :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du får väl inte ta den frågan från oss killar :mad: :krama

Välkommen till sporthoj. com :hej

:hihi men det är ju fortfarande fritt fram för killarna att fråga iom jag är chay. :D hon kanske inte gillar chayor! :tummenupp men ändå roligt att retas mer er. :krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hörni pojkar och flickor, den stackars tösen kommer ju få en hjärtattack när hon kommer tillbaka och läser allt det här...:hihi

Framförallt du money borde ta och skärpa dig, vårda ditt språk när du är bland kvinnfolk!:mad: :tungan

Till Sara, hej och välkommen till dårarnas förlovade hemsida!:tummenupp Känner tyvärr inte till några bra skolor på din hemort, men om du (mot förmodan) skulle vilja ta kortet i Lund så kan jag rekommendera Lundgrens trafikskola. Mc-läraren där, Ola, är hur skön som helst:D Minns när jag tog lektioner där och vi övade lågfartsbana uppe på en parkeringsplats nära ishallen. Varmt så inihelsike var det, jag höll på att tuppa av av värmen och vätskebristen där jag svettades som en gris i min fulla mc-mundering... Frågade försynt Ola ifall jag fick ta av mig jackan åtminstone när det nu ändå bara gick långsamt... "När man kör mc har man mc-kläder på sig!" förkunnade Ola med myndig stämma, och vem var jag att argumentera mot ett såpass vettigt argument. Fortsatte således träna i full mundering, och svettades ännu värre... När jag kommer tillbaka till banans startpunkt några vändor senare säger Ola "Här, jag ska demonstrera", ber mig kliva av hojen, hoppar själv upp på den (iförd skjorta och kortbyxor och inget mer) och drar iväg på bakhjulet i en jefla fart. Han demonstrerar därefter hur man genom att knipa åt med knäna om tanken får bättre kontroll över hojen, och överlämnar den ånyo till mig. "vad var det där du sa om mc-körning och mc-kläder?" frågar jag. "Ja, men jag kan ju köra hoj. Du är här för att lära dig" Får jag till svar:D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping