Kritik till speakerparet efter helgen på anderstorp?

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
tyckte det var bra gjort av speakerparet.
lite kul inslag så som när han tappade flaggan vid starten.
"skulle kanske inte tagit den där ölen igår" MEN plocka upp din skit efter dig nu då!
var kul som fan, men musiken när ni inte pratade var nog i det sämsta laget. tror vi hörde "Love is in the air" 12 ggr eller något haha.

Mmm, undrade när fan folk skulle börja humpa med varann.. Fick några djupa blickar:rolleyes:

Det man förväntar sig av ett speakerpar är ju full koll. Det kände jag inte riktigt att ni hade. Men samtidigt är det väl inte lätt att kommentera liverejs..
Kärninnehållet var dock kul, ni var underhållande samtidigt som ni inte tjöta en massa oväsentligheter.

Helt ok enligt mig iallafall.

sandstream

Guest
...men musiken när ni inte pratade var nog i det sämsta laget. tror vi hörde "Love is in the air" 12 ggr eller något haha.
Hallå, de är smålänningar och den singeln har precis landat på nyhetshyllan hos Gertruds Hi-Fi i Klevhult ;)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
tyckte det var bra gjort av speakerparet.
lite kul inslag så som när han tappade flaggan vid starten.
"skulle kanske inte tagit den där ölen igår" MEN plocka upp din skit efter dig nu då!
var kul som fan, men musiken när ni inte pratade var nog i det sämsta laget. tror vi hörde "Love is in the air" 12 ggr eller något haha.

Det har sin lilla förklaring, det var så att Erik Jorpes i STK 600 friade till sin blivande fru, strax efter målgång i sitt race. Den låten hade vi som lite av intro.

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
Tycker att det va en skön mix...lät lite som studentradion...inte så j***a uppstyrt ...gött jobbat:D

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Ni tokbommade att Olof Forslund i STK 600 som var på väg upp till pallplats kraschade.. Mao, ni missade det viktigaste!!!

(Kanske inte ett helt jätteseriöst inlägg!!)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nån som har lust att kasta skit eller risa speakerparet(Humlan och Skalman)? Vore bra om man fick lite feedback på vad vi kan förbättra till nästa gång!
Så ni är ett par nu... jag som trodde att.. snyft...

Buspojke

Professional skirt-chaser
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
Briggs & Stratton
Det var skitbra, det är ju jättekul när någon engagerar sig och ställer upp!

/#23

spyan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
CBR 1000RR
bra jobb !!!

Tyckte att ni gjorde ett bra jobb !!

i vanliga fall brukar ju inte komentatorerna ha så kött på benen ......
men på anderstorp vad det mycke roligt snack och mycke humor tyckte
min flickvän i alla fall....

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Grymt bra tycker jag! :tummenupp
Bästa var när skalman helt i extas under superbike racet (som för övrigt var riktigt bra) berättar vad som händer på rakan och säger något i stil med
- Undrar om han kan komma ikap med ytterligare en sådan där demoninbromsning!

Tror att det var om Filip B som den den frasen skapades. Så jag undrar lite hur sent bromsade han igentligen? någon som vet. Demon låter som ganska sent tycker jag!

Mvh Oskar

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Grymt bra tycker jag! :tummenupp
Bästa var när skalman helt i extas under superbike racet (som för övrigt var riktigt bra) berättar vad som händer på rakan och säger något i stil med
- Undrar om han kan komma ikap med ytterligare en sådan där demoninbromsning!

Tror att det var om Filip B som den den frasen skapades. Så jag undrar lite hur sent bromsade han igentligen? någon som vet. Demon låter som ganska sent tycker jag!

Mvh Oskar

Demoninbromsningen gällde Per Björk. Han bromsade ikapp 30 meter varje gång dom kom till slutet av rakan.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Vi hade sändning på 101,4 Mhz på FM-bandet, där kunde man höra oss med en vanlig radio. Verkar som att det var dålig info om den utsändningen:confused:

kan man höra sändningen på nätet i efterhand?, vill höra referatet om snabbast på tangentbordet:D

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Fråga Ekeby Ljud och Bild, jag bara tjatade. Jag har ingen koll på radioteknik.

Ok, ska se om jag får tag på dem. Det är förbjudet att sända på de publika banden och sändare får inte säljas i Sverige. Ett undantag kom i höst för mycket svaga sändare (upp till 3 meter ungefär) som används för att "koppla in" en iPod till bilstereons radio, de får säljas fritt men ni måste haft räckvidd på flera hundra meter och det var kanonbra, tyvärr visste många inte om det.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Skulle kunna vara så att banorna har tillstånd, brukar ju finnas tv-sändare etc för tider etc?

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...