JoS skrev:Är det här någon vi känner igen?
Kongo skrev:För att få bort spekulationerna så kan jag meddela att jag vet vem det är och det är ingen av "oss". En ung kille som inte borde varit där.. men det är tragiskt att ham inte knäppt hjälmen så den flög av och nu har han svåra skallskador och bruten handled och lårben...
John skrev:Jag jobbar också ganska precis där.. men hade missat olyckan. Hoppas det löser sig för grabben.
Lotta skrev:mm..Macke jobbar ju också där kom jag på, men honom har jag också träffat ikväll.
Tack o guru för att du upplyser oss vanliga dödliga.TomK skrev:Det ser ni väl att det inte är en 660 En 525 eller liknande (annan motor och kedjan på fel sida). Så det var ingen av "våra" huliganer...
JoS skrev:Tack o guru för att du upplyser oss vanliga dödliga.
18 år utan kk samt med oknäppt hjälm. Varför? Det var ju så onödigt.
Tzr_Racing skrev:Han är fortfarande inte vid medvetandet. Han bröt båda handlederna och lårbenet, och hjälmen flög av som sagt. Fort gick det med. Hojen var hans, inte stulen ifall någon skulle tro det. Saknade A körkort. Dumt som fan att köra med ett oregistreratfordon, sen förstår jag inte varför han körde så snabbt där.
Allt det är egentligen skitsamma, bara han blir normal igen.
Inte Tzr_Racing som skrivit detta, utan hans kompis. Jag har icke något account här men kände att jag ville skriva lite.
Känns jobbigt när man vet vem han är och träffat honom. Hans arbetskamrat blev inte insläppt på sjukhuset heller. Så jag återkommer med mer info så småningom ifall något skulle vilja veta hur det gick. Mvh Philip
Kongo skrev:Att killen kan hantera en hoj kan jag intyga, sett det!
Vad han gjorde ute i trafiken är däremot en gåta, men skit i att nu försöka hitta synder, är nog jävligt som det är...
Känns riktigt tråkigt att höra att han fortfarande inte är vid medvetande, håller tummarna för honom och för hans familj!
//Kongo
Tzr_Racing skrev:En rättelse, jag vet inte om han medvetslös eller inte.. Förstod inte riktigt vad min polare menade, han sa att läkarna sa att han inte var vid medvetandet. Undrar vad han menade. För han hade minnesförlust när han kom in till sjukhuset. Så han babblade massa skit bara. Han kom inte ihåg vem han var och vad han heter och så. Så det var nog så de menade. Att han inte är mentalt närvarande liksom.
Men mer info kommer imorgon. Mvh Philip
Tzr_Racing skrev:En rättelse, jag vet inte om han medvetslös eller inte.. Förstod inte riktigt vad min polare menade, han sa att läkarna sa att han inte var vid medvetandet. Undrar vad han menade. För han hade minnesförlust när han kom in till sjukhuset. Så han babblade massa skit bara. Han kom inte ihåg vem han var och vad han heter och så. Så det var nog så de menade. Att han inte är mentalt närvarande liksom.
Men mer info kommer imorgon. Mvh Philip
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |