Krockfoton på TZR:en

• Thread starter Solid snake
  • Start date

e-dwarf

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Supertrappad Honda xl125R
CayLe skrev:
Kusinen vurpade sin TZR idag då han skulle väjja för en bil som tvärnitade framför honom, han kom ut på dom vita linjerna och gick i backen. Skrapsår och brutet nyckelben. Hojen for in i en stolpe med rumpen först, så bakramen är knäckt osv.

:kulspruta Bilister

Ajfan , din kusin råkar möjligtvis inte heta Mikael Holmstedter? Jag såg nämligen hans hoj uppe på okq8 igår någorlunda trasig :( ,Tur att han klarade sej så pass ändå , kunde ha gått mycket värre

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
e-dwarf skrev:
Ajfan , din kusin råkar möjligtvis inte heta Mikael Holmstedter? Jag såg nämligen hans hoj uppe på okq8 igår någorlunda trasig :( ,Tur att han klarade sej så pass ändå , kunde ha gått mycket värre

Jomen visst är det han. Det hade ju kunnat sluta mkt värre. Var tydligen någon invandrare i hans klass som tvärnitat framför honom och sedan dragit därifrån. :dummer

e-dwarf

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Supertrappad Honda xl125R
CayLe skrev:
Jomen visst är det han. Det hade ju kunnat sluta mkt värre. Var tydligen någon invandrare i hans klass som tvärnitat framför honom och sedan dragit därifrån. :dummer

Japp , satan vad stryk bilisten förtjänar, Man _SMITER_ inte ifrån en olycka , Då det kan ha gått mycket värre , Suck , Men Micke verkar ha klarat sej relativt bra ändå

Edit : Jag har själv vurpat pga samma anledning , Var ute på Lisö med en polare , var väll uppe i runt 60 på en ganska stor grusväg , han får för sej att nita bromsarna , och jag hade endast frambroms vid det tillfället,Slutade med en tur i diket ,Satan vad ont det gjorde ,Knät var lika stort som en fotboll.Och nu dras jag med konstant smärta i knät , har haft det sen maj , dum som man är så tog jag inget på försäkringsbolaget :/ men man lär sej av sina misstag

Last edited:

Solid snake

Guest
e-dwarf skrev:
Japp , satan vad stryk bilisten förtjänar man _SMITER_ inte ifrån en olycka , då det kan ha gått mycket värre , suck , men Micke verkar ha klarat sej relativt bra ändå

Hon som mejade ner mig körde typ 20-25 meter, jag _SKREK_ som fan då, så hon stannade, tur för henne.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Vad är det för straff på smitning från olycksplats? Klasskamraten har ett väldigt nytaget körkort.

Solid snake

Guest
CayLe skrev:
Vad är det för straff på smitning från olycksplats? Klasskamraten har ett väldigt nytaget körkort.

Man blir av med kortet o kan få fängelse + massa böter.

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Solid snake skrev:
Jag vet att du e polare med han den andre fjollan hard as a razor, har du reggat om dig för att du blev bannad sist eller? :kocko

Ta en titt på vad han kör, sörj med honom och var stolt över din krockade TZR :hihi

Mr JoshoA

Ny medlem
Gick med
16 May 2004
Hoj
Suzuki X4 125
men va, kolla när ja regga mig då

Solid snake skrev:
Jag vet att du e polare med han den andre fjollan hard as a razor, har du reggat om dig för att du blev bannad sist eller? :kocko
men , ja ha inte blivit bannad o jag vet inte vem han andra är? tyvärr,men jag har hört om att du skryter om din "hojj" eller vad man ska säga nu om den?

Solid snake

Guest
Mr JoshoA skrev:
men , ja ha inte blivit bannad o jag vet inte vem han andra är? tyvärr,men jag har hört om att du skryter om din "hojj" eller vad man ska säga nu om den?

Du jag "skryter" inte, jag var jävligt glad för den hojen! :fatta!

För det andra så var den speciell, iaf för mig, men sentimentalt värde har väl aldrig du hört talas om.

Ursäkta mig om jag trodde du va en annan då, men han hard as a razor o han fjollpolare trodde dom drog allt o alla med sin "motorcyklar"

No hard feelings! :)

Mr JoshoA

Ny medlem
Gick med
16 May 2004
Hoj
Suzuki X4 125
Okej=)

Solid snake skrev:
Du jag "skryter" inte, jag var jävligt glad för den hojen! :fatta!

För det andra så var den speciell, iaf för mig, men sentimentalt värde har väl aldrig du hört talas om.

Ursäkta mig om jag trodde du va en annan då, men han hard as a razor o han fjollpolare trodde dom drog allt o alla med sin "motorcyklar"

No hard feelings! :)

aha okej bra att det är löst, men nog får du skratta åt min pärla o du vill...
jo jag vet det är ett jävla skyt om "moppar" =125or...
jag tycker inte att någon 125a är pigg, alla 125or går sakta o axar dåligt, så är det bara :tungan

Solid snake

Guest
Mr JoshoA skrev:
aha okej bra att det är löst, men nog får du skratta åt min pärla o du vill...
jo jag vet det är ett jävla skyt om "moppar" =125or...
jag tycker inte att någon 125a är pigg, alla 125or går sakta o axar dåligt, så är det bara :tungan

Brukar inte skratta åt andras mc:s. ;)

Hahaha, mnja, mnjo, men en 125a cross axxar inte dåligt. ;)

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Mr JoshoA skrev:
jag vet inte vem han andra är?
Mr JoshoA skrev:
han som blev bannad var honda kåt, och körde en mbx
Du är ganska intelligent, va?

Lider verkligen med dig, Solid snake. Är ju helt klart det värsta som kan hända om ens älskling slutar så där... :(

Krya på dig dig så du snart kan ut och köra på en ny hoj.

Solid snake

Guest
Estremo skrev:
Du är ganska intelligent, va?

Lider verkligen med dig, Solid snake. Är ju helt klart det värsta som kan hända om ens älskling slutar så där... :(

Krya på dig dig så du snart kan ut och köra på en ny hoj.

Mm, stackars mig. :gråta

Har spanat lite på tzr -93, är det nått o ha?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...