Kromad Yamaha

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Den som söker.. han slipper få kommentarer om att han inte sökt..

Tok!g

Ska vi?
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Honda
AleX skrev:
Den som söker.. han slipper få kommentarer om att han inte sökt..

Jag sökte,jag hittade inget,vad ska jag skriva så jag hittar???

Om den här tråden är så störande för de som har sett den där hojen förut så rekommenderar jag att ni trycker på Bakåt knappen

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
ape skrev:
äh larv. För mkt helt enkelt. :tummenner

Säg som det är du är bara avundsjuk :rofl

Stört snygg men då endast som show hojj skulle inte vara något man skulle våga sätta sig på och göra stan

Coola Ola

Guest
Tok!g skrev:
Jag sökte,jag hittade inget,vad ska jag skriva så jag hittar???

Om den här tråden är så störande för de som har sett den där hojen förut så rekommenderar jag att ni trycker på Bakåt knappen

Finns redan en tråd om exakt samma hoj. Ligger några rader ovanför denna, just nu.

Tok!g

Ska vi?
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Honda
Okej,ursäkta

Tråden heter "Något för Rejvis att bita i". Lätt å veta att det är den kromade hojen det handlar om,men men jag ska kolla i varenda tråd innan jag postar nåt igen

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Tok!g skrev:
Okej,ursäkta

Tråden heter "Något för Rejvis att bita i". Lätt å veta att det är den kromade hojen det handlar om,men men jag ska kolla i varenda tråd innan jag postar nåt igen
Sporthoj.com's medlemmar är experter på att döpa sina trådar så man vet vad de handlar om, har du inte märkt det?

2old

Lagt av å lever på otroliga minnen...
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
sålt....
Tok!g skrev:
Okej,ursäkta

Förstår din uppgivenhet Tok!g...i nästan verenda tråd finns det nån som gnäller istället för att helt enkelt vända blad och fortsätta.
Och eftersom det är så ofta folk gnäller så är det nog många som inte törs/vill posta godbitar för dom KAN ju finnas nånannanstans på forumet för 90 år sedan och ingen vill ju få skäll!?
Däremot är det ett antal som är sugna på kredit för att .."JAG såg först..." att denna bild/film var postad en gång tidigare...ett forum med miljarder trådar och man uns sitta å gnälla över att en bild/film är postad tidigare??? :kocko

Men nästa gång, kom ihåg...lägg ned minst en (1) timme på att söka och om du inte hittar nåt på den tiden så har du säkert missat den...och, låt då bli att posta det du tänkt posta så självdör "bilder/filmer" allens av sig själv.

mvh

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Tjejhoj, nöjde sig tydligen inte med backspeglarna för att kolla håret.
Bättre med hela hojen som en stor spegel.

Rstu

ej Medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
bmw f650 gs -04
tror ni han som kör den har kromat hjälm och skinställ också?

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
90 år sen.. eller några timmar sendan...
E de förmycket begärt att slänga en blick på de nyaste trådarna? :brinnerup

Edit: Dock bättre med två trådar än ingen

2old skrev:
Förstår din uppgivenhet Tok!g...i nästan verenda tråd finns det nån som gnäller istället för att helt enkelt vända blad och fortsätta.
Och eftersom det är så ofta folk gnäller så är det nog många som inte törs/vill posta godbitar för dom KAN ju finnas nånannanstans på forumet för 90 år sedan och ingen vill ju få skäll!?
Däremot är det ett antal som är sugna på kredit för att .."JAG såg först..." att denna bild/film var postad en gång tidigare...ett forum med miljarder trådar och man uns sitta å gnälla över att en bild/film är postad tidigare??? :kocko

Men nästa gång, kom ihåg...lägg ned minst en (1) timme på att söka och om du inte hittar nåt på den tiden så har du säkert missat den...och, låt då bli att posta det du tänkt posta så självdör "bilder/filmer" allens av sig själv.

mvh

SFB

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hojen såld! Ekonomisk kris
Måste vara en av dom tidigare rettorna, dom där bilderna har nog dykt upp med jämna mellanrum under en 5-6 år nu.

Fast fan vilket jobb på hojen! :huvet

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
SFB skrev:
Måste vara en av dom tidigare rettorna, dom där bilderna har nog dykt upp med jämna mellanrum under en 5-6 år nu.

Fast fan vilket jobb på hojen! :huvet

skulle inte tro det.. hojen på bilden e en 04-05:a
med mv agusta slutrör

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...