ola_sandin skrev:Precis vad spelar det för roll om man kör glidare eller sport, man är ju samma person ändå..
Dessutom finns det folk som kör BÅDE sport och custom.
ola_sandin skrev:Precis vad spelar det för roll om man kör glidare eller sport, man är ju samma person ändå..
Busafreak skrev:De rätt, straffa dom med de värsta som finns. Låt bli att hälsa på dem.
De vågar dessutom inte släppa styret om vägen svänger.
Kort moralpredikan: De (fransmopparna) är osäkra, de vill ha litet status men framför allt tycker de att de är det roligaste som finns att köra MC. De vill dessutom känna den oerhörda kraften av sina 62 hästar och veta att de behärskar the big power.
Twin skrev:Du behärskar alltså din Suzuki till fullo?! *gapskratt*
P@trik skrev:Låt gamlingarna va ,dom har nog med problem.
Busafreak skrev:De rätt, straffa dom med de värsta som finns. Låt bli att hälsa på dem.
De vågar dessutom inte släppa styret om vägen svänger.
Kort moralpredikan: De (fransmopparna) är osäkra, de vill ha litet status men framför allt tycker de att de är det roligaste som finns att köra MC. De vill dessutom känna den oerhörda kraften av sina 62 hästar och veta att de behärskar the big power.
tassen skrev:, hayabusa,..i usa kallas dom för Tupperwhere Torpedo...
jag tror jag döörSimmPsi skrev:Har oftast inga problem med hälsandet med andra hojåkare, PVC-raket som gynekologstol. Visst kan man möta många glidare som inte hälsar men har själv försökt hålla i en skottkärra med en hand och förstår deras situation mycket väl
Hmm ett allvarligt inlägg: fy fan vilken ljudnivå customhojar oftast har
johanrehn80 skrev:Hmm ett allvarligt inlägg: fy fan vilken ljudnivå customhojar oftast har
...ja, och inte brukar hålet vara stort heller.....
johanrehn80 skrev:Hmm ett allvarligt inlägg: fy fan vilken ljudnivå customhojar oftast har
Tysken skrev:Haha, dom är roliga dom där cruisarna!
Här i stan är det faktiskt jävligt poppis med bend-over-hojar i flock också. Dom vill man helst inte möta. Dom fem första brukar gå bra men längre ner i ledet lånas det ganska friskt av mötande körbana.
Sen stannar dom oftast vid något vattenhål och går runt som orangutanger med sina krökta ryggar och hängande armar eftersom minsta försök till att räta upp sig i den tre nummer för trånga skinnpyjamasen obönhörligen ger pungsveda och pipig röst. Utstyrseln kombineras gärna med collegetröja utsmyckad med för flocken gemensamt, "häftigt", tryck.
Inte helt sällan är flertalet stenansikten som är övertygade om att just deras flock är ballast.
Äh, sluta klanka ner på de jagsvaga stackarnaTysken skrev:Utstyrseln kombineras gärna med collegetröja utsmyckad med för flocken gemensamt, "häftigt", tryck.
rapidgeek skrev:"hade jag inte blivit fast på det där sabla jobbet på posten hade jag nog gått med i Hells Angels, men nu känns det lite bättre i alla fall. Jag plöjer fram på min mäktiga maskin och alla töntar i Volvo 850 med barnstolar och skit bara viker åtsidan av ren fruktan för mig. Yeah!.".
/Geek
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |