JONQAS
The one and only...
Vill höra ett utlåtande senare om du nu får provat de...3079095Ska provas idag!![]()
Vill höra ett utlåtande senare om du nu får provat de...3079095Ska provas idag!![]()
Supersushi på Drottninggatan har också stora bitar. Men som du säger, Asienköket är toppkvalleSen finns ju den som ligger på Kyrkogatan, minns inte namnet, men ganska nära korsningen till Östra hamngatan. Den är sjysst också.
Ingen som testat Canton House?
Kan inget annat än att geVill höra ett utlåtande senare om du nu får provat de...![]()
Ja, det har jag också hört. Riktigt bra käk för under 100-lappen är ju alltid najs.Kollegan tipsade om det stället nyss
Ska tydligen vara riktigt bra![]()
Hahaha
Lustigt att jag just precis tänkte skriva i princip samma recept, men nu slapp jag ju...
Dom ska enligt uppgift ha ruskigt god potatisgratäng. Värt att testas då kanske...Var på Tilda på Herkulsgatan på Hisingen och åt idag som så många gånger innan. Lika gott o prisvärt som vanligt![]()
Var på Tilda på Herkulsgatan på Hisingen och åt idag som så många gånger innan. Lika gott o prisvärt som vanligt![]()
texas long horn på linegatan!
enda stället jag vet om i götet där man kan beställa 1 kg kött![]()
Riktigt bra käkade en ordetlig köttbit med en halv grillad hummer sist.
Men jösses, hur kan det komma sig att ingen nämt Jungfruplatsens pizzeria i Mölndal?!
Dom är kanske inte billigast. Men man får STORA portioner. Kebab med ris fixar dom. Välj helst stark/vitlökssås. Mums!
Pizza:
Cyranos pizzeria på Viktoriagatan. Lite dyrare, tunnare, lite ost, "snobbigare" pålägg och vedugnsbakade. KANON!
Sushi:
Gatan (Östra Spannmålsgatan?) mit temot Löplabbet. Snabbt och bra!
Japansk mat måste bli Sakura på Drottninggatan/Larmgatan.
/H
Några som har duktigt goa pizzor annars är ju "La gondola" på avenyn, eller ännu hellre den italienska restaurangen på Prinsgatan. också lite dyrare, men kanon att bjuda med en date på eller liknade3080171Pizza:
Cyranos pizzeria på Viktoriagatan. Lite dyrare, tunnare, lite ost, "snobbigare" pålägg och vedugnsbakade. KANON!
Sushi:
Gatan (Östra Spannmålsgatan?) mit temot Löplabbet. Snabbt och bra!
Japansk mat måste bli Sakura på Drottninggatan/Larmgatan.
/H
Sakura var bra förr men köptes upp av thailändare/kineser för några år sen. Inte alls samma kvalitet nu.
Dom är ju allmänt kända för att ha svinbra luncher iof3091782Om man får slå ett slag för ett lokalt ställe så måste jag nämna resturang 3an på Alströmergatan. Oväntat god mat för att ligga på en liten bakgata i Stampen. Köksmästaren heter Mikael Sande och har tidigare varit på Lipp och Palace. Dom har lunch på vardagar och öppet lite senare (till 21) på torsdagar och fredagar. Deras lamm med chèvrepotatis och rotfrukter är inte av denna värld. Testa ffs!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |