Krubbkollen GBG!

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Enda jag störde mig på idag var att pommes låge ovan på köttet och inte tvärtom, så man fick gräva sig igenom all pommes för att hitta kebabsåsen och kebabköttet! ;)

Det är ju förstås lite jobbigt, men vem vet, det kanske finns möjlighet att komma med synpunkter på kebabtallrikens upplägg. :)

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Götas i närheten av Mariaplan har grymt goda pizzor. Nicolinas strax nedanför Chapmans Torg har sjukt goda kebaber, prova en Rhodos med fårost och grejer så är ni fast. :yoparty

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Det är ju förstås lite jobbigt, men vem vet, det kanske finns möjlighet att komma med synpunkter på kebabtallrikens upplägg. :)

De kanske kocken tar som en förolämpning och sen får jag mer i min mat än jag vill ha :näsblod

Götas i närheten av Mariaplan har grymt goda pizzor. Nicolinas strax nedanför Chapmans Torg har sjukt goda kebaber, prova en Rhodos med fårost och grejer så är ni fast. :yoparty

Kan instämma om Götas. Deras stenungsbakade pizza är ruggigt god :)
Tror Rumpanbar har eller har haft samma ägare, iaf så har dom också stenungsbakad pizza som råkkar :yoparty

Last edited:

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Imorgon gäller följande: Lunch utanför stan, lagom avstånd bör vara ca 20-30 minuters körning med hoj. Jag har inte den blekaste vart man ska åka, förslag mottages tacksamt!

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Grand Hotel på Marstrand har en sjukt god Oxfilé Africana. Kostar väl runt 300 spänn iofs och dom har nog ingen lunchmeny, men testa gärna en annan gång.

Men annars när du säger lunch 20 min utanför stan så tänker jag direkt på Marcos i Partille. Tror stället har behandlats tidigare i tråden.

Kungsbacka har säkert en del trevliga uteserveringar också.

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Visserligen är resan en del av målet imorgon, men att åka till Marstrand och käka statoilkorvar på lunchen är liiite väl fattigt... :hihi
Pixxa Campino på torget i Varberg. Det borde du väl hinna på en halvtimme? :rolleyes:

Kanske inte lösbart för lunsj, men ändå tänkvärt i framtiden. Lätt den godaste schebabeb jag ätit.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Köra till Gottskär är rätt kul och där finns en hamnkrog som skall vara rätt fin. Jag har inte käkat där själv dock. Priser på 135-235, kanske lite dyrt för lunch men..

http://www.hamnkrogen.org/

Empa

Oerfaren
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
En liten YZF
Lunch tips!

Pizzeria Sera mittemot Rosa mi. Är nog bland de godaste pizzorna jag käkat här i GBG, riktigt krispi botten och go kebeb på :)
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?vad=pizza+sera&var=&Vkiid=r4Sf9%2fQQ9rznSj%2fNyjwCjA%3d%3d&Vkid=13311219&isAlternateNumberResult=False

Sedan är ett annat guldkorn Paus, salladsbuffe för 65:-, kyckling räkor tonfisk, bönor, linser, fetaost, sallad, pasta det mesta finns. Sedan har de börjat med grillat kött / kyckling idag, med klyftpotatis.
Ligger rakt ned närmast älven om du kör av vid stigs center, fortsätt rakt ned vid korsningen. Backa strandgata heter gatan.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Lunch tips!

Pizzeria Sera .

Ja, deras pizzor är helt ok. Jag skulle dock inte välja att käka där, eftersom det alltid luktat bränt och är jätteosigt därinne och jag tycker iaf att det förstör matlusten lite.
Brukar alltid ta hämtpizza om jag beställer därifrån.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Fiket mitt emot Sera (Rosa Mi) tycker jag är kanon, diggar deras räkmackor!

Instämmer att Seras pizza o kebab är bland den bästa i GBG

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Ja, deras pizzor är helt ok. Jag skulle dock inte välja att käka där, eftersom det alltid luktat bränt och är jätteosigt därinne och jag tycker iaf att det förstör matlusten lite.
Brukar alltid ta hämtpizza om jag beställer därifrån.

Det är snart sommar och de har ju uteservering. Annars serverar ju Gottis fräna burjare på kajsa warg ibland, typ till moto gp...:D

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...