Krypköra med en r6a är ju lite halvpillrigt. Men för att besvara din fråga "är det nogon som vet vart man kan hyra en hoj som är bra för att krypköra med i göteborg?? "
Jag tog mitt körkort förra året, dock började jag lite sent och hade ett helvete att få körlektioner inom vettig tid. Hade ca 3veckor mellan varje pass. Lösningen blev att jag körde i uddevalla istället. Fick flera tider i veckan och iom att Uddevalla inte är lika stort som gbg, och körskolorna får ett visst antal uppkörningar per vecka tilldelade, så fick jag även uppkörning relativt fort.
Allt som allt så tog jag ca 8 lektioner (plus 2 i Gbg), och jag övningskörde ingenting privat. Det räckte för mitt kort iaf. En annan anledning till att jag valde att köra i Uddevalla var priset, det var lite billigare än i gbg.
De hade en BMW F650 GS (tror jag), som var väldigt lätt att köra i manöverbanor med. Kostade ca 600kr att hyra den under uppkörningen.
Vet inte om detta hjälper dig nått, men tror det är relativt vanligt att du kan "hyra" hojen du använder på körskolan, vid uppkörning.