Kryptonit skrev:Det är ute i bushen mellan V-ås och Hummelsta och välkommen tillbaks är det rätta att säga.
Norra eller södra bushen? Genom den norra bushen går en skojsig räseråkningsväg!
Kryptonit skrev:Det är ute i bushen mellan V-ås och Hummelsta och välkommen tillbaks är det rätta att säga.
Mattias skrev:Genom den norra bushen går en skojsig räseråkningsväg!
Penguin skrev:Sträckan Bred-Siggesta-Fjärdhundra är ju helt okej.
Faaaan nu blev jag ju körsugen ju....
Bikerbitch skrev:Stort Grattis till dig/ er!
Det såg ju kanonmysigt ut! Vad får man ge för en sån där kåk med villa ute i bushen?
Spekulerar själv i huruvida jag vill bo kvar i Sthlm när jag blir äldre nämligen
När är inflyttningsdagen då? Hoppas ni kommer trivas!
Kryptonit skrev:Cirkus 11 nya R1r är priset.. Det motsvarar väl en liten etta med kokvrå relativt centralt i Stockholm
Husköpet är dock bara nästan klart.. (Kontrakt skrivs imorgon)
Bikerbitch skrev:Att köpa hus utanför Sthlm är något jag starkt skall tänka över när jag blir stor.
Så, när kommer barnen
Kryptonit skrev:Huset är på 105 kvm + 50 (tror det är källaren som räknas i de 50?)
Om jag kommer ihåg rätt är det på övervåningen altan, ett stort sovrum, ett mindre sovrum, vardagsrum, kök, hall samt badrum. I källaren finns wc, bastu + dusch, ett sovrum samt ett till rum (typ gillestuga) samt två förråd på 10 kvm vardera.
Resterande hus är ett pannhus som innehåller panna (pellets, ved, el) samt förråd, ett 2-vånings uthus (förråd) på 50x2 kvm, en lada på 200 kvm (varav 150 kvm isolerat), ett lider (maskinhall) på 70 kvm och till slut en till lada som jag inte vet hur stor den är.. 200 kvm kanske? Den rymmer nog 16 traktorer ungefär.
Rörken, Pumpen, Lunda, Tierp, Sigtuna gör att jag förmodligen kommer spendera mer tid i Uppsala än i V-ås
Edit: Det är ingen som har någon R1-motor eller liknande liggandes så jag kan bygga en snabb gräsklippare? Gräsmattan är nog över 3000kvm stor
Kryptonit skrev:Barnen... tja... hade tänkt skaffa en liten till att pyssla om... Det blir i sånt fall en Dodge eller Cheva van
Bikerbitch skrev:Naaash då. nåväl, inte dags ännu mao. Hoppas som sagt ni kommer trivas ordentligt. Är man välkommen i maj tro?
Det är jag säker på att du är.Bikerbitch skrev:Är man välkommen i maj tro?
JoS skrev:Det är jag säker på att du är.
Vi kanske borde lägga nästa Sporthoj.com-fest hos Krypto? Snacka om inflyttningsfest!
Det är väl klart! Eller hur Krypto?Bikerbitch skrev:Då får Krypto stå som arrangör
JoS skrev:Det är väl klart! Eller hur Krypto?
Kryptonit skrev:Huset är på 105 kvm + 50 (tror det är källaren som räknas i de 50?)
Om jag kommer ihåg rätt är det på övervåningen altan, ett stort sovrum, ett mindre sovrum, vardagsrum, kök, hall samt badrum. I källaren finns wc, bastu + dusch, ett sovrum samt ett till rum (typ gillestuga) samt två förråd på 10 kvm vardera.
Resterande hus är ett pannhus som innehåller panna (pellets, ved, el) samt förråd, ett 2-vånings uthus (förråd) på 50x2 kvm, en lada på 200 kvm (varav 150 kvm isolerat), ett lider (maskinhall) på 70 kvm och till slut en till lada som jag inte vet hur stor den är.. 200 kvm kanske? Den rymmer nog 16 traktorer ungefär.
Rörken, Pumpen, Lunda, Tierp, Sigtuna gör att jag förmodligen kommer spendera mer tid i Uppsala än i V-ås
Edit: Det är ingen som har någon R1-motor eller liknande liggandes så jag kan bygga en snabb gräsklippare? Gräsmattan är nog över 3000kvm stor
Deadmetal skrev:Kan ju bli logdans med gammeltjo o Kreuger med knätofs
xx & Galne Dansken skrev:Grattis - Asfaltera i ladan och det är innenomhus vinter MC roadracingbana
Precis, låt den växa igen till ängsmark, ställ dit ett och annat bilvrak och sök EU-stöd för artrikedomsbevarande..Kreuger skrev:You wish!! :kocko
Om du inte gilla XX förslag om kräsmattan eller bara tycker att det är för dyrt kan det ju vara ett alternativ att låta den vara och bli åker, många tycker det är fint, och det kräver extremt lite skötsel och ger mer tid till alla dina riktiga intressen!! *påpekar*
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |