Biturbo
Min går i etthundra!
Det är ingen hemlighet att årsmodellerna 2000-2002 kan ha dåliga lager i sig.
Precis.
Det är ingen hemlighet att årsmodellerna 2000-2002 kan ha dåliga lager i sig.
Fan jag som precis bytt från "made in Japan" Har ju rullat 560 mil nu så det är dags att blir nervös eller?Jag kom 600mil, min kompis kom 1500mil.
Nä, tacka vet jag "Made in Japan"!!!
mvh Per
Fan jag som precis bytt från "made in Japan" Har ju rullat 560 mil nu så det är dags att blir nervös eller?
På brorsans Duke II gick bakramen av (helt normal användning utan krasch), så visst.. state of the art quality har man nog inte handlat, men jävlar vad rolig
Jag kom 600mil, min kompis kom 1500mil.
Nä, tacka vet jag "Made in Japan"!!!
mvh Per
Hum, det bör ligga kvar olja där uppe till kammen iaf med tanke på att kammen ligger i oljebad vad jag kunde se när jag hade av ventilkåpan iaf.När jag sålde min KTM 640SM hade den mer än 4000mil på mätaren, utan några motorproblem. Hade kört den mycket på bana.
Å andra sidan hade jag inte kört på bakhjulet vilket innebär att min hoj hade fått olja hela tiden.
När man drar upp en LC4 på bakhjulet går motorn torr vilket ökar slitaget enormt.
Bara som ett test, töm oljan på vilken hoj ni vill och testa hur långt ni kan köra.
Ingen hoj jag vet är byggd för bakhjulsåkning.
Prata om nåt annat, tack!En kompis Duke2 fick världens topphaveri vid lite över 1700mil om jag kommer ihåg rätt.
Vevstakar genom blocket / vevhaveri på LC4 är inte så ovanligt faktiskt.
Då måste en japs-stånka vara perfekt juebay......
nä allvarligt, vad kan en motor kosta på mc-skroten?
laga o sälj, köp nåt du trivs med istället.
Har med varit sugen på en stånka men har dragit mig när man måste serva den oftare än man skiter.
Tacka vet jag japps.
ebay......
nä allvarligt, vad kan en motor kosta på mc-skroten?
laga o sälj, köp nåt du trivs med istället.
Har med varit sugen på en stånka men har dragit mig när man måste serva den oftare än man skiter.
Tacka vet jag japps.
Då måste en japs-stånka vara perfekt ju
Tur man har en
Sen lever en motardmotor ett hårt liv och motorras är inget ovanligt,så är det bara,för att hålla 140-150 på motorvägen så ligger du rätt nära varvstopp och det finns ingen enstånka som gillar.
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |