Det är alltid kul med ny hoj, är du nöjd med den? Jag var lite taggad på superduken, men jag tyckte att fartvinden är riktig jobbig på streetfighters.Igår lämnade jag KTM-träsket, bytte bort min 1190r mot en lite roligare hoj
Det är alltid kul med ny hoj, är du nöjd med den? Jag var lite taggad på superduken, men jag tyckte att fartvinden är riktig jobbig på streetfighters.Igår lämnade jag KTM-träsket, bytte bort min 1190r mot en lite roligare hoj
Jävlar va trött jag är på bakfälgen! Fått "punktering" fyra gånger på 3 veckor nu. Eller ja det läcker ut luft vid ekrarna Fyller man i ca 4kg och sedan släpper ut så brukade fälgen hålla tätt... Iaf fram tills igår
Original däck/fälg sitter på
Det är alltid kul med ny hoj, är du nöjd med den? Jag var lite taggad på superduken, men jag tyckte att fartvinden är riktig jobbig på streetfighters.
Jag hade problem med turbulensen på 1190:n, vart helt "stum" i skallen efter en längre tur trots extra vindavvisare. Med nakenhoj slipper jag det problemet
Är toknöjd, så mycket rappare och smidigare och INGA vibrationer!
1190:n var kul att köra men den var på tok för opålitlig och många konstruktionsmissar (enligt mig). Ville inte starta när det var kallt ute, vid 10+ gick den igång med ett hostande. Fick ingen respons heller på vad felet kunde bero på hos handlaren, så jag bytte märke och handlare.
Jo ktm hade nog behövt ett år eller två till att fin justera 1190:in innan dom sålde denP
Jag vet det och jag vet med att man får skylla sig själv när man köper första årgången av en ny modell I´m awake Mario, dwJag har hört detta förr, Challe dags att vakna nu.
Jag visste inte att det var en tävling, men ska tänka på det till nästa gångJag kan lätt räkna upp och peka på 30-40 konstruktionsmissar, hur många har du hittat?
Jag har ju en -14, så många av recallsen borde vara fixade från fabrik. Luftboxen är väl det enda som oroar på riktigt....
Har i och för sig bara ägt min 1190 i 3 veckor/200mil men är än så länge toknöjd
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|