Kanske en dum fråga, men finns det passagerarsadel på RC8R? Hittar inga bilder på R med passagerarplats/pinnar.
Visst finns det en liten stjärtlapp som man kan ha om man vill skjutsa. Är det läge för RC8:a kanske?
Kanske en dum fråga, men finns det passagerarsadel på RC8R? Hittar inga bilder på R med passagerarplats/pinnar.
Finns dock inte en tillstymmelse till förvaring i rc8an Under sadeln kan du med stor möda få plats med skivbromslås modell jätteliten, men thats it.
Nog för att jag älskar KTM (även om jag aldrig kom överens med RC8Ren när jag testade den, men det är personligt)..
Men det är kanske dags att fundera på hur mkt soppa, däck och bandagar du kan köpa för mellanskillnaden om du köper en SuperDuke eller en sport-600 istället?
Jag är 30, nu... Betalar 5500 hel/hel för en CBR600RR -06, betalade <4800 för superduken halv/hel när jag var <30 år. Du hänger lätt på en Råtta med ex. en Daytona 675 om du som förare hänger med den andre, det är liksom inte materialet det sitter i..
Så ställ dig själv frågan, även om Råttan är coolare, om det är coolare att ha den i garaget, än en 675a på Anderstorp?
Vinner du på lotto däremot, köp tveklöst Råttan.. Rå som få och en riktigt cool hoj
De gör inget! Mest passagerarpinnar och sits jag var nyfiken på, om man någon gång skulle bjuda någon på en åktur tuttar alltså).
Jag har bara provsuttit RC8R än sålänge men där kändes det klart rätt.
Ja jag hänger klart med ditt argument men nu råkar jag inte precis vara någon bankung precis. Då hade jag klart letat upp en vild 600/750 som du sa och kört upp mellanskillnaden.
Det som RC8 fångar mig med är dens närvaro och att jag sitter bra på den. Jag vet om mina gränser så jag väljer hoj istället som jag har roligast på och inte den jag kan köra snabbast. I normala fall hade jag valt en streetfighter som ni kanske ser. Men RC8 är så fulsnygg att jag bara älskar den. Sen har den alla rätt på pappert också
Som sagt, ställ dig själv frågan bara.. Tycker du att det är mer värt att ha råd att köra mindre på en coolare hoj, än mer på en lite mindre cool hoj - Då är det vad du tycker, jag har inga åsikter om dina preferenser.
Jag ser bara att väldigt många åker runt på snordyra hojar för att sen gnälla över att det är så dyrt med försäkring, däck osv.. När det går att ha precis lika kul, fast mycket mer, på en annan hoj.
Får se hur man gör. Som det ser ut nu så tror jag inte att någon MC försäljare gladligen lånar ut en RC8R för en provkörning ändå precis så tid att tänka har jag allt så det räcker o blir över Tillochmed för mig
Som sagt, ställ dig själv frågan bara.. Tycker du att det är mer värt att ha råd att köra mindre på en coolare hoj, än mer på en lite mindre cool hoj - Då är det vad du tycker, jag har inga åsikter om dina preferenser.
Jag ser bara att väldigt många åker runt på snordyra hojar för att sen gnälla över att det är så dyrt med försäkring, däck osv.. När det går att ha precis lika kul, fast mycket mer, på en annan hoj.
Den försäkring som KTM erbjuder för vagnskada o.s.v: Gäller den bara första året eller är det något man kan fortsätta med? Lyckades efter lite letande hitta en vettig trafikförsäkring i alla fall.
Kan man ha en anställningsbar trafikförsäkring om man har ktm märkesförsäkring?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|