KTM 125 -04a

Peete

Motard missbrukare!
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Snart Ktm 125:a lätt mc
KTM 125 -04a Uppdate nummer 4 ! 20/8 Bilder sida 3!

jaja nu när moppe tiden är över tänkte jag slänga in lite pics på min Lätt mc :D

KTM EXC 125 - 04

Låt bilderna tala ;)

kopiaavsommar016et8.jpg

kopiaavsommar017jo5.jpg

kopiaavsommar018dv7.jpg

kopiaavsommar019jx1.jpg

kopiaavsommar020si9.jpg

kopiaavsommar021mc4.jpg

kopiaavsommar022xo3.jpg

Kommer så småningom göra om den till motard och då även blir den hel svart, dvs svart tank och svart plast, fälgarna kommer förhoppningsvis bli Candyröda. Om jag har ork och tid kommer jag att ta ner den i molekyler för att lacka ram,sving, styrkrona. ramen och svingen kommer bli svart och styrkrona röd :) .
I trim väg så blir den av strypt :D å sen ett sxs avgassystem :)
kommentera gärna och ge även kritik och vad ni tycker ska fixas på den MVH Peete

UPPDATE nu 20/8 , Bilder på sida 3 !

Last edited:

Linkan_

Jag kör bakhjul, det är ganska kul
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
Husqvarna WR 125 Motard, DT 125R
Blir nog jävligt snygg om du gör som du har tänkt! :tummenupp

attack

Greve
Gick med
17 Feb 2007
Hoj
Suzuki GSX-R600 K1
Ktm sm är snygga men jag gillar verkligen inte offroad versionen av den. Det du ahr planerat låter dock snyggt,
lycka till med arbetet.

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Kommer bli skit snyggt. Vad var det för leksaker i bakrunden? är dom också dina?:yoparty

eXter

2 Takter Är Rätta Takter
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
Yz250
Ser bra ut... Som tidigare nämt så blir den riktigt snygg om du gör som du tänkt:tummenupp

Herman_

Fullt ös, medvetslös
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
Ktm 125 exc -07
Om du ska lacka ramen.. kan du inte lacka den me candyröd? såg en ktm i affären som var helsvart med orangeram och det är så jävla snyggt.. och candyröd blir nog ändå snyggare

Peete

Motard missbrukare!
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Hehe, jora dom andra leksakerna är fina också;) en KTM 525 Exc motard -03 , en Ktm Exc 450 -03 (snart SM) å en KTM SX-F 250 -06a :)
de nån nämnde med ramen att göra den candy röd kanske inte är så dumt! ingen här som är grym på photoshop som kan lägga in en röd färg på ramen? :)
skulle va grymt tacksam då!
tack för coments ! :)

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
nice!

men jag måste bara..
:corn

Peete

Motard missbrukare!
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
ja förhoppnigsvis så går det igenom :) har fixat en pulverlackare men måste hitta en som har tid att blästra min ram och sving först, något särskillt man ska tänka på innan man lämnar in den på blästring? vet att de kan vara bra att tejpa över eller säga åt dom att inte blästra ram numret :p tänkte lager och så ?

Gick med
17 Jun 2007
Hoj
ktm 125 exc
hejsan jag har också en ktm exc 124 -04 men jag vet inte hur stödes ska fästas, antingen har jag inte alla grejjer eller så är det bara jag som inte kan. så jag skulle vara hemst tacksam om du skulle kunna ta en närbild på ditt stöd fäste så kan jag säkert se hurdant det ska sitta =) Tack på förhand Mvh Hedberg

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
hejsan jag har också en ktm exc 124 -04 men jag vet inte hur stödes ska fästas, antingen har jag inte alla grejjer eller så är det bara jag som inte kan. så jag skulle vara hemst tacksam om du skulle kunna ta en närbild på ditt stöd fäste så kan jag säkert se hurdant det ska sitta =) Tack på förhand Mvh Hedberg

du mannen om du vill vara säker på att han ska svara hade jag pm:at han för det är ju inte säkert att han ser detta inläget. och kanske när han loggar in nästa gång så ligger denna sidan på sida 2 och då tänker han aldrig på att titta i denna tråden... så pm:a han gör det så kommer han svara :tummenupp lycka till med stödet :) :yoparty

Peete

Motard missbrukare!
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
nu ser jag att någon frågat om stödet, kan gå ut och ta en bild på de senare nästa vecka för våran digitalkamera är i stugan å sen är hojen ner plockad för ramen har blivit pulverlackad :)

Peete

Motard missbrukare!
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
den blev blank svart, även svingen å bakramen:) var för dyrt att lacka candy röd för då var jag tvungen att köpa 25 kilo färg å de är lite inödigt när jag bara använder 1 kilo till ramen:D langar bilder när kameran kommer hem ;)

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
den blev blank svart, även svingen å bakramen:) var för dyrt att lacka candy röd för då var jag tvungen att köpa 25 kilo färg å de är lite inödigt när jag bara använder 1 kilo till ramen:D langar bilder när kameran kommer hem ;)

blanksvart är väldigt repkänsligt, hoppas du tänkte på det innan, sen tycker jag det var tråkigt att du lackade bakramen, snyggt med högglanspolerad bakram och svart ram..

men det blir säkert bra

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...