hej köpt cross för några veckor sedan det är en ktm 125cc 98:a men ett litet krux glömde fråga förre ägaren om det va en exc lr sx ...
Så om nån vet nått lätt sätt att ta reda på skriv gärna
Var den bilig är det en SX, lite dyrare så är det en exc
hej köpt cross för några veckor sedan det är en ktm 125cc 98:a men ett litet krux glömde fråga förre ägaren om det va en exc lr sx ...
Så om nån vet nått lätt sätt att ta reda på skriv gärna
Årets svar, alla kategorier.2990556Var den bilig är det en SX, lite dyrare så är det en exc
Vi brukar allt köra en hel del på fröland, men nu har hedlund körförbud på sin. och jag ska sälja min o köpa en 525:a
Finns säkert någon som är sugen på en ktm 125?
http://www.blocket.se/vi/12240342.htm?ca=15_s
nice bild med uddevallabron(?) i bakgrunden![]()
KTM -98 heter väll LC2 som modellbeteckning. 99 började de heta EXC och SX. Spräck mig gärna om jag har fel.
Spräckningen då?2991262Jag tror du har fel![]()
LC2 är offroaden, EXC är enduron och SX crossen
Men LC2 slutade KTM tillverka -99 om jag minns rätt
LC2 är som en förbättrad DT typ: bättre bromsar (brembo), lättare, alu-sving, ramen ser seriöst gjort ut och lite mer
Men ändå ingen enduro
den får nån annan stå förSpräckningen då?![]()
Jag tror du har fel![]()
LC2 är offroaden, EXC är enduron och SX crossen
Men LC2 slutade KTM tillverka -99 om jag minns rätt
LC2 är som en förbättrad DT typ: bättre bromsar (brembo), lättare, alu-sving, ramen ser seriöst gjort ut och lite mer
Men ändå ingen enduro
Nä men lösningen på ett visst ställe ser bra mycket billigare ut på DTn än på LC2anursäkta om jag tolkar dig fel, men menar du att en tillverkare som yamaha säljer hojar med "oseriösa" ramar?![]()
När kommer KTMs modeller ut av årsmod 2008..?
Vart kan man köpa KTM EXC 125 SM någonstans?:S skulle helst villja ha någon med riktigt feta bromsar och däck på.. de borde ju kunna gå att köpa en klar hoj med SuperMotard uppsättning på right?
När kommer KTMs modeller ut av årsmod 2008..?
Vart kan man köpa KTM EXC 125 SM någonstans?:S skulle helst villja ha någon med riktigt feta bromsar och däck på.. de borde ju kunna gå att köpa en klar hoj med SuperMotard uppsättning på right?
Då lägger jag upp min med då![]()
Då lägger jag upp min med då![]()
Är din LV reggad?
angåede ktm exc 08 kolla denna bilden... http://ktm.com/fileadmin/swf/productspecials/uploads/_A6N7568.jpg
är det bara jag som tycker att 07:an är sjukt mkt snyggare? i för sig brukar det ju inte alltid vara så lätt att få en rättvis uppfattning på dessa typer av bilder men endå :S... fan va sorligt ktm exc har lätt varit min favorit hoj men 08:an verkar fan vara as skabigg framifrån![]()
Jaa den är landsvägsreggad!men tyvär inte på 11kw utan på fulleffekt
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy