Haha aa så kan man ju oxå säga![]()
Den måste väll ha mera kw/kg än 0,16 eller vad det nu va på mellanhoj.
Över 25kW och 0.16kW/kg är tung mc, helt rätt..
Den måste väll ha mera kw/kg än 0,16 eller vad det nu va på mellanhoj.
En KTM 125exc SM finns inte att köpa, det är något som du bygger![]()
De levereras med enduro fälgar PUNKT slut. Sen får du köpa till fälgar, däck, bromsar och drev.
08orna finns att köpa NU
![]()
Bara att dra till din närmaste KTM ÅF å köpa en
67.900:- sen får du räkna med ungefär 20.000:- till om du ska köpa ett nytt motard kitt...
Ohh jaaaHh!1!1!!1 AhmaggaaaDD vad dyyyrt det ärrr. Fyfaaaaan!3019092faan så värdelöst.. blir ju sjukt dyrt då...
liksom en GasGas SM 125 08ans modell kostar 63 000kr ny.. runt 65 000kr om man ska ha riktigt fett bakdäck.. får ju nästan ge 90 000kr för en ny KTM med fet SM uppsättning..
haha.. håller med dig Loy.. bara till att plocka upp plånboken![]()
men fan va 08an är snygg![]()
faan så värdelöst.. blir ju sjukt dyrt då...
liksom en GasGas SM 125 08ans modell kostar 63 000kr ny.. runt 65 000kr om man ska ha riktigt fett bakdäck.. får ju nästan ge 90 000kr för en ny KTM med fet SM uppsättning..
faan så värdelöst.. blir ju sjukt dyrt då...
dra inte in mig i hans värld...3019101Ohh jaaaHh!1!1!!1 AhmaggaaaDD vad dyyyrt det ärrr. Fyfaaaaan!
Herregud!
Dagens ungdomar.
Jag klagade på utseendet på ktm:s 08r men hade ju bara sett bilder från deras hemsida. så därför letade jag upp några "IRL" bilder på 08:an och måste fortfaradne säga att 07:an är fett mkt snyggare framifrån...
här är 2 bilder ifall ni vill se vilket ni säkert vill... iallfall borde villja![]()
http://bikepics.com/members/aledhumph/07250exc/
den är sjukt mycket snyggare i verklighetenJag klagade på utseendet på ktm:s 08r men hade ju bara sett bilder från deras hemsida. så därför letade jag upp några "IRL" bilder på 08:an och måste fortfaradne säga att 07:an är fett mkt snyggare framifrån...
här är 2 bilder ifall ni vill se vilket ni säkert vill... iallfall borde villja![]()
http://bikepics.com/members/aledhumph/07250exc/
Ja, suck. Riktiga män kör i skithålet.3070191Sånna posörraggare det är här inne.
Inte relevant.3087950vad drar en ktm per mil ungefär vid normal körning?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |