Ktm 125

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
prulle skrev:
Mjo om man låg ner och pressa. Min mätare måste visa åt helvet fel eller så axxar hans fan så mycket bättre än min, för jag ska ha mindre effekt och min gör 147 på mätarn men jag vet inte vad idigare ägare har gjort men jag tror inte det är mer än ostrypt.

Okej jo då får man hoppas att man får en ny.
haha, vad r det för en enduro du ska ha? lv eller e-regg?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Ktm'arn skrev:
Du kan e-regga vilken cross som helst, teoretiskt. Man kan göra det med 125or iaf, hur det är med typ 85or o sånt vet jag inte helt säkert.
han menade nog att han ville ha en 250 och det får han inte köra på gatan så det blir e-reg :)

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
-Rosen- skrev:
han menade nog att han ville ha en 250 och det får han inte köra på gatan så det blir e-reg :)
Hehe ok, inte för att döda glädjen men har han åtminstone inte ett A-begränsat-kort så kan han än så länge bara drömma om en 250 + e-reg. :hihi

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Ktm'arn skrev:
Hehe ok, inte för att döda glädjen men har han åtminstone inte ett A-begränsat-kort så kan han än så länge bara drömma om en 250 + e-reg. :hihi
vad menar du. det jag skrev var att han inte får köra en 250 på gatan så varför bara rikta in sig på att skaffa en lv-reg. men de flesta enduro är väl e-reggade från början :va

prulle skrev:
där ser du ktm:arn

Hojjen skrev:
hämtar troligtvis hojjen om 2 veckor :) :) :) :)
lägg upp bilder när du har fått hem den

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ktm'arn skrev:

Va fan har du snifat för lim? nej jag får inte köra den på gatan och de får du inte med begränsat a kort heller för det är mer än 0,16 kw/kg. Men jag får fortfarande tävla med den. :kocko

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ktm'arn skrev:
Jag tror du har smygsniffat lite granna!
Har jag ens sagt att du inte får tävla med den??
E-reg. har man för att köra till och från tävlingar/träningar. Och för att göra det med en 250 måste du minst ha A-begränsat. Och du sa ju att "Det får blir 250 och e-reg". Frågan är bara hur du ska köra en 250 med e-reg. när du inte får.

Många tävlingar måste hojen va e regad för att du ska få delta. A begränsat hjälper fortfarande inte då den har för hög effekt.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
när vi började denna diskutionen så frågade jag prulle om han skulle ha en e-reggad eller en lv-reggad enduro. där kommer lv-reg i från aight :D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy