Ktm 125sx olja och glykol Hjälp!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Maxe2

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2013
Hoj
Ktm 125sx
Hejsan! Ny här Jag har en Ktm 125sx och då ska man ju ha glykol, olja och växellådsolja Men jag skulle bli jävligt glad om någon kunde hitta en bra och billig glykol, olja och växellådsolja till mig. Så om ni hittar något eller vet så är det bara att kopiera upp sidan till länken och klistra in i denna tråd eller om ni vet någon affär som är nära mig (Trollhättan) som har denna olja eller glykol.

OBS: kommer inte köra tävlingar med crossen utan bara on/off road. Och för de mestadels för att ha kul (leka) med den på både on/off road med den så inga såna racing oljor o sånt.

Tack På Förhand!!

Lindgren95

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2013
Hoj
KTM 625 SMC -06
Är det du igen? :brynad
Iallafall, även om du bara "leker" så är det bäst att ha en bra olja.. En billig olja är billigt tills något skär.. :D

Kör på Castrol eller något annat pålitligt märke, glykol kan du köpa på närmaste bensinmack.

Alledenstore

Medlem
Gick med
17 Jul 2013
Hoj
Husaberg FS570
Har hört att DieselOlja ska fungera förebannat bra i Ktm motorer, Skall tydligen ge bra med smörjning till hydralpumpen som smörjer bakdäcket, används mot överhettning av bakdäck, går att hälla på annan olja med, kan även användas för att motverka överhettning av skivbroms!

Maxe2

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2013
Hoj
Ktm 125sx
Är det du igen? :brynad
Iallafall, även om du bara "leker" så är det bäst att ha en bra olja.. En billig olja är billigt tills något skär.. :D

Kör på Castrol eller något annat pålitligt märke, glykol kan du köpa på närmaste bensinmack.

(Är det du igen?) Vem? Ganska ny här :) får fortsätta vänts för svar

Alledenstore

Medlem
Gick med
17 Jul 2013
Hoj
Husaberg FS570
Vi hade en annan snubbe här på forumet för några dagar sen.. Ställde en hiskelig massa frågor om Ktm125sx han med... Snacka lite med han... Han bör ha lärt sig något tycker man efter alla dom svaren :)

Maxe2

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2013
Hoj
Ktm 125sx
Är Trollhättebor inte så respekterade här? Någon som snackat skit eller? Jag är iaf ingen sån

Spiido

Medlem
Gick med
19 Jun 2012
Hoj
En jättesnabb
Allt du behöver veta står i instruktionsboken kära Gramoz, om du inte fick den den på köpet kan du ladda ner den från theworldwideweb :tummenupp

Maxe2

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2013
Hoj
Ktm 125sx

PierFrancesco

Sporthojsnörd
Gick med
29 Dec 2005
Hoj
ZXR750L, R1
Nej men vad fan, inte igen! Det är inte så svårt att räkna ut vem det är med dina episkt korkade frågor, tjat om just KTM125sx och när du dessutom skriver att du är från Trollhättan igen.
Vad blir nästa trådstart? Om man får köra cross på parkeringsplatser?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom