Ktm 125sx olja och glykol Hjälp!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Maxe2

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2013
Hoj
Ktm 125sx
Herregud Jag heter Max Andersson och är en trollhättare ska jag nu bli en göteborgare bara för att någon från trollhättan har varit så JÄVLA sjuk i huvudet och spammat denna forum? Herregud jag ville bara ha ett bra svar på denna fråga för jag är nybörjare med allt detta med både crossar och forum. Jag har hört att ktm 125sx är en ganska bra nybörjarhoj det är därför jag har köpt den. Fick den nyligen. Hörde faktiskt om denna kille som har spammat denna forum. Vännen berättade det och då när han sa att detta var ett bra forum då blev man nyfiken. Men så här kanske det går (dålig start) Tack för hjälpen ändå grabbar/tjejer =)

Last edited:

Alledenstore

Medlem
Gick med
17 Jul 2013
Hoj
Husaberg FS570
Hört att du byter forum om det är så dåligt :) Personligen tycker jag att det är ett av dom bästa.. O garanterat ett av dom mest underhållande.. B) :banana :arsele :smasha

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Hejsan trollet! :dummer

vxl-lådeoljan ska vara tunn för att kopplingen ska funka!

De som tävlar i 2-taktscross byter olja ofta men kör på billig olja... jo för att det inte krävs nån dyr superolja för att smörja drev , kullager etc samt så vill man ha ur metallglitter från lådan och föroreningar av kopplingen...

"-taktsoljan i bensinen ska vara den finaste du får tag i... blanda 2,5% 2-3% what ever... hojen går lika bra ändå... lite mera olja smörjer bara ram/vevlager lite extra men kan slagga igen tändstiftet om du har otur!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom