Ljudmässigt inte en chans.... Sen hur noga dom mäter är ju en annan sak.
Då är det med andra ord bara på gatan man får köra med Akras helsystem.
Taskigt...
Last edited:
Ljudmässigt inte en chans.... Sen hur noga dom mäter är ju en annan sak.
Då är det med andra ord bara på gatan man får köra med Akras helsystem.
Taskigt...
Racade med polarns Sd1290 på Sviestad i går De går rätt lika på rakan .
Det låter ju som att dom har missat att återställa nån service indikator eller nåt.
I söndags under SMC-körningen på Gelleråsen så var det ingen som sa något om ljudnivån med helsystemet. Idag på KCS-bandagen fick jag en (1) tillsägelse att slå av lite vid tornet där de mäter ljudnivån. Det glömde jag dock bort efter 2 körpass och ingen sa något under resterande körpass.
Jag kan däremot intyga att den låter JÄVLIGT HÖGT utan insatsen Det är nästan inte värt att plocka bort den även om man bara skulle köra gata.
Och ska man ändå plocka bort den så rekommenderar jag att ta bort ljuddämparen först. Jag försökte skruva ur den på plats, men hålet är så litet så skruven kommer nästan oundvikligen att stöta emot kolfiberkanten och trilla ner i dämparen. Så redan från början är det betydligt bättre och MYCKET lättare att bara lossa på fjädern och ta bort skruven vid passagerarfotpinnen, för att lossa på själva ljuddämparen.
Nä fy fan, ta bort dom där jävla bilderna omgående Shootaz!!
Jag lever redan på nudlar & har inte karaktär nog att hålla mig i från denna tråd, du fattar väl att du inte kan lägga upp sådana bilder utan att en gammal KTM-knarkare som jag får funderingar på att förlänga nudeldieten i ytterligare 5 år...
Sjukt snygg!!
Fordon, svår fråga kanske eftersom du varit utan hojen så länge nu men rent subjektivt märker du någon skillnad nu när du har cirka 12hk mer och 6kg mindre på hojen?
Ja med tanke på att det kostar 28 blad med akrapovic paketet så är det grymt av dig att slå till och bara skita i mat, andra nöjen och semester, göra det som många andra bara drömmer om! Respekt!!!
Förresten kan du inte lägga ut några bilder på hojen nu när akrapovic systemet är på plats. NYFIKEN!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|