ser rätt ball ut för att vara en naken adventure 1200. Gillar lampan stenhårt, men lampan e la ändå tagen från rc8an. Som ovan tyckar jag att de failar på e instrumenteringen. så här kan det inte se ut de får anstränga sig lite mer å designa ett mätarhus/kuliss till instrumenteringen så det passar en nakenhoj.
har aldrig hajjat dendär rent ut sagt skitfula pitten som domflesta modÄrna nakenhojjar har i baken för att fästa nr skylt .... är det bara för att sponsra eftermarknaden ?
å på denna Duke var den riktigt extra grotesk
Ska jag verkligen skuldsätta mig i nästan 10 år... FÖR DEN DÄR?
Näe. Gör om, gör rätt. Det ser ju ut som en jävla bönsyrsa!
Lite nya spionbilder och nu börjar den se riktigt färdig ut. Tycker de har fått till den bra ändå och inte allt för långt ifrån prototypen. Fula grejjer som skylthållare och orginalblås byter man ju ändå ut.
Det ända jag tycker de kunde löst snyggare och som är lite svårare att ändra på är mätarhuset som ser lite missanpassat ut där det sticker upp.
F A I L !! Det s.k mätarhuset sabbar hela hojen ... ser ut som ett jädrans.. UFO
Trist att Ktm inte lyckas bättre än denna halvmesyr då det endast haft 4-5 år på sig att få till detta .... hum .
Säkert grymt ös men trist då det ser ut som man springer på ett löparband`s vy på denna hojen .
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|