himself
Tjuvjagare
Service nr 2 samt lite recalls fix inbokad på Funbike. Ska traila upp min nästa lördag. Hade du lämnat in din Rickard?
Service nr 2 samt lite recalls fix inbokad på Funbike. Ska traila upp min nästa lördag. Hade du lämnat in din Rickard?
Jag ska få nytt hastighetshus samt allt fix med bakswingen/hjulet.
Ah okej. Min modell var redan fixad från fabrik gällande speedometern. Har din huggger/stänklapp bak skavt in i bakdämparen? Det är många, inklusive min, som har 'djupa' märken efter huggern. Jag har tänkt att fråga om detta flera gånger men jag glömmer alltid bort det.
Whhhoohooo!!!
Titta vilket bra svar jag fick när jag ställde frågan ang 1290 försäkring till Bilsport MC.
"Hej David, vad kul att du frågar om just KTM1290 Superduke. Från och med nästa helg kan du surfa in på www.bilsportmc.se och räkna fram en premie. Det går även bra att ringa oss måndag-fredag. Kommer du till mässan så besök oss gärna där. Vi finns i monter A26:10 och snackar gärna Ktm 1290 med dig. Trevlig helg!"
Japp och jag ska till mässan, kommer även då fråga lite mer
Dom räknar den inte som supersport längre då?
Nix. bör hamna likvärdigt med Tounon
Whhhoohooo!!!
Titta vilket bra svar jag fick när jag ställde frågan ang 1290 försäkring till Bilsport MC.
"Hej David, vad kul att du frågar om just KTM1290 Superduke. Från och med nästa helg kan du surfa in på www.bilsportmc.se och räkna fram en premie. Det går även bra att ringa oss måndag-fredag. Kommer du till mässan så besök oss gärna där. Vi finns i monter A26:10 och snackar gärna Ktm 1290 med dig. Trevlig helg!"
Japp och jag ska till mässan, kommer även då fråga lite mer
Konstigt Rickard, jag betalar 22000kr/år hel hos folksam:/ bor ju ändå i grannkommun. Tror den kommer ligga runt 11000kr/år hos bilsport får iaf hoppas på det. 1 vecka kvar, sen vet man
Finns det quick shifter till 1290?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |