Natten mellan den sjätte och sjunde juli stals min ktm ur ett låst garage i mina föräldras villa, söder om stockholm i huddinge..
Vittnesuppgifter säger att de hört hojen köras ifrån platsen.
När motorcykeln stals satt det svart kåpor med oranga dekaler på, de var även uppmärkta med nr 32 svarta siffror på vit bakgrund, skurna slicks av märket goldspeed satt monterat.
Decompen är pajj så spaken hänger en aning, ett av skruvfästena under motorn är avslaget.
Vänster sida är aningen skrapad och musörat? är ganska skrapat även det på vänster sida.
sitter ett acrapovic helsystem med db-killer.
bultar kring bromsok och dyl är najjat.
Är det någon som ser/sett eller hör/hört ngt så tveka inte att höra av er, antingen här på SH eller på till polisen på 11414 eller till mig på nr: 0708616768.
hittelön utbetalas givetvis.
Hälsningar Sebastian
Vittnesuppgifter säger att de hört hojen köras ifrån platsen.
När motorcykeln stals satt det svart kåpor med oranga dekaler på, de var även uppmärkta med nr 32 svarta siffror på vit bakgrund, skurna slicks av märket goldspeed satt monterat.
Decompen är pajj så spaken hänger en aning, ett av skruvfästena under motorn är avslaget.
Vänster sida är aningen skrapad och musörat? är ganska skrapat även det på vänster sida.
sitter ett acrapovic helsystem med db-killer.
bultar kring bromsok och dyl är najjat.
Är det någon som ser/sett eller hör/hört ngt så tveka inte att höra av er, antingen här på SH eller på till polisen på 11414 eller till mig på nr: 0708616768.
hittelön utbetalas givetvis.
Hälsningar Sebastian