Dat looks weird!
Sedär! Jag vart orolig att ja inte skulle våga slanga med den så mkt men då vet jag det Hmmm men det jag bytte till nu var ju rulllager vart sitter dom här nållagrena du menar eller pratar vi om samma lager?
Ja vi talar om samma lager och du har satt dit org rullager och de är nållager. Kullager går ju byta till på magnetsidan i första hand men det kräver urfräsning för att få dem att passa. Med org borr så håller de skitbra bara man har det tjatiga axialspelet rätt.
Blundade just riktigt ordentligt och beställde en CP Carillo 12,5:1 kolv från Thumper racing.
Det står nu även en väns 525 i mitt garage som jag kan kika på och ha som mall. Den startar inte trots att den har gnista och soppa fram till stiftet. Den startar inte efter att han haft ner förgasaren och pillat på nåt. Jag funderar på om han ändrat på blandskruven, någon som har tips på vad den ska vara inställd på? Hojen puffar till lite då och då när man försöker kicka igång den. Behöver man ha kolven i tdc när man kickar eller brukar dom starta vilket som?
Någon som kan säga mig vart fan man ska fästa den här koppen? hittar inga fästhål nånstans och på polarns 525 finns det inte ens nån sån här kopp, han har nån förvaring i själva pumpan
View attachment 412781
En 59013068000 löser ditt problem
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA