sirSmokealot
Vet inte vad jag ska välja!!!
Adde-Gbg skrev:2171095Dessutom behövs verkligen andra färger än orange på Götaplatsen i sommar!
grå/svart då
Adde-Gbg skrev:2171095Dessutom behövs verkligen andra färger än orange på Götaplatsen i sommar!
Men när man ändå lägger ut så mycket pengar, varför inte lägga till lite och köpa rätt hoj från början, tycker den är bättre på alla sätt och vis. 96.900 är listpris, köper du en 525 enligt listpris med grejerna du vill ha och ombyggnad av fjädring/dämpning mm så kostar det tom mer. Kan du pruta på det ena märket kan du säkert pruta på det andra, vad vet jag. Så jag står fast vid att jag tycker att det bara skiljer några enstaka tusenlappar.peteR1000 skrev:2172118Tvivlar inte på att Aprilian e grym men några tusingar dyrare 96.900:-
RookieSM skrev:2172217Men när man ändå lägger ut så mycket pengar, varför inte lägga till lite och köpa rätt hoj från början, tycker den är bättre på alla sätt och vis. 96.900 är listpris, köper du en 525 enligt listpris med grejerna du vill ha och ombyggnad av fjädring/dämpning mm så kostar det tom mer. Kan du pruta på det ena märket kan du säkert pruta på det andra, vad vet jag. Så jag står fast vid att jag tycker att det bara skiljer några enstaka tusenlappar.
Har inte begärt någon prislista men det är sagt att de ska hålla bra nivå på reservdelspriserna till SXV/RXV. Ventilerna, inte kollat efter men det är bara en kam, så det borde vara skruv? Lv reggad ja, fläkt och massa varningslampor, gott om touringutrustning.Monobike skrev:2172427Vad kostar kolvarna och andra slitdelar till den och hur justeras ventilerna, skruv eller schims?
lv reggad?
Vore inressant å prova en sån
RookieSM skrev:2172965Har inte begärt någon prislista men det är sagt att de ska hålla bra nivå på reservdelspriserna till SXV/RXV. Ventilerna, inte kollat efter men det är bara en kam, så det borde vara skruv? Lv reggad ja, fläkt och massa varningslampor, gott om touringutrustning.
pwracing skrev:2172688köp!,.köp!, köp!,.....
peteR1000 skrev:2177186Har begärt offert på en 525 med motardkit (utan endurohjul), acra slip-on inkl bestyckning och krashpuckar. Förhoppningsvis beställs den på måndag
IO skrev:2177216Grattis! Du har gjort ett bra val
Cobretti skrev:2180371Hade 660 05:a förra året, och i år 525 06 och är grymt mkt nöjdare med min 525. Lättare,mindre vibrationer allmänt goare att köra. Allt är bättre på 525 förutom service intervallerna (som är lätta att göra).
wand skrev:2184406Hur lång tid tar det ungefär att ställa ventilerna med lite vana??
Du byter lätt på en halvtimme utan jäkt om du har extra handpump till frambromsen.MackeNo1 skrev:2197894
Hur pass lång tid/hur mycket jobb är det att byta från motard till endurokit? Tänkte då främst på bromsarna, enklast att ha 2st kompletta uppsättningar med pumpar, bromsslangar osv antar jag?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari