sebbe999
Ny medlem
Gokväll, hur många klick ska det va när kamkedjan är ny?? samt när bör man byta kedja
när man kollar klick och timmar??
/sebbe
när man kollar klick och timmar??
/sebbe
Har för mig att jag läst någonstans att 4 klick = Ny kedja på 525:an??
Någon som kan bekräfta detta?
Någon som har koll på lämplig bestyckning?
Har köpt ett leovince slipon och SXS fjädern till accpumpen. Kan 180/45 vara lämpligt kanske?
Att skriva ut munstycken utan att veta nål är totalt meningslöst. Npl och läge bitte!
Nu låter den gött iaf! Går dock som ett paket kaffe. Får ägna en dag åt att ställa in fuggen. Får inget riktigt tryck i botten.
Tänkte beställa ett par raisers och nya handtagsskydd till min 525:a -04 men ja har inte hojjen där jag är nu och måste veta om jag ska ha för 22 eller 28mm ?? va e det för mått på orginalstyret??
Du har ingen aning om va de kan va boris??
Jag sitter och funderar om man ska köpa sig en 525a ist för min 625a då den elnigt vad jag har förstått är ännu smidigare att slanga med och så men jag funderar lite angående utväxling och så
Vad kör ni för drevning på era 525or och vad är högsta "behagliga" transportfart och vad är toppfart om man verkligen drar ur den?
Det intressanta är ni som har bra drevning för bakhjulsåka
Sen vilka växlar går att dra upp den på bakhjulet då?
Min 625a toppar 160 om man verkligen pinar ur den och behaglig maxfart är ca 110-120
Då kan man utan problem dra upp den på bakhjulet på 4an och 5an går om man våldar
Och jag vill inte ha något som går långsammare då jag även åker ganska långa sträckor ibland
/jimmy
Jag sitter och funderar om man ska köpa sig en 525a ist för min 625a då den elnigt vad jag har förstått är ännu smidigare att slanga med och så men jag funderar lite angående utväxling och så
Vad kör ni för drevning på era 525or och vad är högsta "behagliga" transportfart och vad är toppfart om man verkligen drar ur den?
Det intressanta är ni som har bra drevning för bakhjulsåka
Sen vilka växlar går att dra upp den på bakhjulet då?
Min 625a toppar 160 om man verkligen pinar ur den och behaglig maxfart är ca 110-120
Då kan man utan problem dra upp den på bakhjulet på 4an och 5an går om man våldar
Och jag vill inte ha något som går långsammare då jag även åker ganska långa sträckor ibland
/jimmy
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |