Masonit
Gudomlig sporthojare
Fifan blir fint det där!
\Masonit
\Masonit
Den ser ut att bli riktigt fin faktiskt Vill du speca upp alla kostnader sen i en kalkyl med som hade det varit pricken over i'et!!
Monterade idag mina nya gaffelbensydd, Kolfiber från ProCarbon-Racing, satt som en smäck på Öhlinaren
Satt dit nya KTM Powerparts handskydd, bra passform, kändes faktiskt riktigt gedigna.
Monterat det mesta som skall vara på styret samt el-systemet bakom frontkåpan.
Provmonterade min nya sadel idag med, köpte en "High" som är 20mm högre, känns gött iom att hojen blir så låg, då kommer jag ju ifrån pinnarna en bit till också.
Läckert bygge!
Tipsar dig om att kolla lite djupare i power parts och såga upp luftboxen och få plats med det STORA luftfiltret. http://www.ktm.se/fileadmin/systemdata/hardequipment/SXS08450700(2).jpg
Bör passa din maskin.
Lycka till med bygget
//m
Vart hittar man denna då? köpa lr beställa...
Tobbe (Erlandsson) tipsade mig att kolla upp ditt bygge. Är sjukt imponerad av ditt engagemang.Själv så vågar jag inte köpa något nytt o fint för det är bara en tidsfråga innan man förstör det. Kolla slutet: http://www.youtube.com/watch?v=7qPCpsWTWXo
Om du kan så råder jag dig till att lämna tillbaka de handtagsskydden. Speciellt om du ska tävla under året.
Annars ser det jämrans bra ut. Mkt påkostat
Vad kostar silikonslangarna och finns de till Husaberg??
Läckert bygge!
Tipsar dig om att kolla lite djupare i power parts och såga upp luftboxen och få plats med det STORA luftfiltret. http://www.ktm.se/fileadmin/systemdata/hardequipment/SXS08450700(2).jpg
Bör passa din maskin.
Lycka till med bygget
//m
Om det blir så att jag skall köra nån tävling så har jag andra att skruva på (de som sitter på enduron på första sidan, de är skrapade redan och har metallförstärkning.
Köpte mina slangar från racebikebits i england, vet ej om de har någon svensk ÅF, finns till husaberg och kostar ca 11-1300 med frakt
Får ta en diskussion med plånkan...
Tjenna! Jasså det gjorde han.. hehe hälsa den gamle gamen från mig.
Har nästan blivit som ett gift för mig, att bygga en riktig hoj om året, och att det kostar, skit i det, det drabbar ingen fattig..
Såg inget vidare ut den vurpan på filmen.. skrotade du mycket? Hur gick det med dig själv?
KTM har riktigt jävla bra priser på resdelar tycker jag, de har liksom fattat hur det ska funka så att klota en sån här hoj kostar ju peanuts jämfört med plasthojar!
Ha det gött så ses vi kanske nästa gång jag kommer till götet och krökar
Handtagen o skrapskydden på fotpinnarna tog allt så det var lugnt. Tom skinnstället klarade sig bra. Det fick sig en omgång till på Team13 utan att det gick hål. Jag drog tummen ur led, det var allt.
Sant att delarna är billiga. Men jag får liksom dig ta den där diskussionen med plånboken ibland ändå
Höres
Men man ska vara rädd om kroppen. Finns ingen power-parts katalog där man kan köpa nya och ibland bättre delar till den ...än.
Just det min vän, men man kan ju köpa bra skydd till sin gamla lekamen...kom på idag att mina crosstövlar är typ helt slut, så jag var ju TVUNGEN
att köpa dessa... SCOTT GENIUS, behöver väl knappast säga mer.
Känns GANSKA gedigna
Skall nog vara bra skydd för klövarna...
Skall bara fixa x-tra slitskydd för sulan också.
Och disskutionen med plånkan vill ni nog inte höra...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|