MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Supermoto skrev:Innan du börjar tycka att endurofjädringen hindrar dig ska du upp till rätt bra nivå på körningen. Den 525 som säljs färdig är baserad på crossen och har således hårdare fjädring.
Klart du vågar köpa begga Husa. Han som köpte min 01a har inte klagat en endaste gång....
Blir ingen ny 525 isf utan en -03 enduro med motardkit... Jag tyckte min 660 va i mjukaste laget när man gjorde stoppies, så då undrar man ju om inte 525:an är ÄNNU mjukare, Men det går väll att byta fjädrar och olja i framgaffeln för att få den hårdare isf.
Finns det några vanliga fel på Husaberg mellan 01 och 03? Vilken årsmodell är bäst köp? Man blir lite sugen på en sån när man kan hitta ex som denna: http://www2.blocket.se/view/1688308.htm?l=0&c=1&city=0
Men vill som sagt inte behöva va livrädd för att hojen ska rasa när som helst...
Varför läser man alltid att dom är uppdaterade i motorn? T e x -01 som är uppdaterad till -02 osv...