Ktm 530 exc-r/smc

räv

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2009
Hoj
enda Retta
Okej Såg allt hur ni kollade :rolleyes:
DU får väl slänga på ett par dubbdäck å ut å köra lite? :)
Ja ska ut och åka lite snart :tungan

Vad toppar din med den drevningen? Hur många h har den gått?

Jorå har dubbdäck på nu, har den står lastad och klar på kärra tillomä. Jag och Almgren. skulle till skultuna och köra idag men det blir nog imorrn istället. Vi fick inte tag i killen som visar vägen till isen :död

Vart åker du? Det finns en plogad bana på en åker precis vid mig ungefär om intresse finns.

Får upp den i runt 150-160 kmh :tummenupp Min är uppe i 160h typ.. Hur mycket har övriga kört?

Lethenstrm

Oldshool Racingmotard
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Honda XR630R -90, KTM 530EXC -08
Jorå har dubbdäck på nu, har den står lastad och klar på kärra tillomä. Jag och Almgren. skulle till skultuna och köra idag men det blir nog imorrn istället. Vi fick inte tag i killen som visar vägen till isen :död

Vart åker du? Det finns en plogad bana på en åker precis vid mig ungefär om intresse finns.

Får upp den i runt 150-160 kmh :tummenupp Min är uppe i 160h typ.. Hur mycket har övriga kört?

Okej kul! Skulle vetat tidigare så hade ja satt på endurodubbade däcken, har i stort sett bildubb på nu för att kunna åka asfalt så åkerbana är nog inte så jättekul: Så just nu åker ja i stort sett bara väg, till skolan, mellan stan å hem, å lite lek:gnissla

Annars så bor ja 500m från mälaren så då bruar ja åka på den, fast i vinter är det för mycket snö, kommer inte ens ut på isen:mad:

Min har gått 51h men ja har bara kört 3h köpte den i onsdags. Vid vilka h servar du och vad byter du?

Hare fint!:)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Rasor. Får man fråga vad som motiverade till just GPR?

Det var iaf ett bra köp :tummenupp

Lethenstrm

Oldshool Racingmotard
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Har fått ny plast och dekaler till min :) slänger upp en bild så fort ja skruvat på de och tagit mig hem ;)

Lethenstrm

Oldshool Racingmotard
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Ja har några st såna dekaler hemma redan =) Minns inte hur de ser ut dock :p Hoppas dom e lite lagom oranga/svarta =)

Tack ändå :D

Lethenstrm

Oldshool Racingmotard
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Har för mig att någon undrar hur man ska koppla in brytare till tändningen? Jag har lösningen! :p
Har precis vart ute och kopplat in de och det funkar klockrent!

Först tar ni självklart bort lyskåpan

Sen köper ni en PERFEKT strömbrytare på BILTEMA :fakta

Sen letar ni reda på denna kabel (gul/svart), den hänger löst med kabelsko på.
Så då sätter ni bara på en rund hane på en sladd, i andra änden av sladden sätter ni en kabelsko som går på er strömbrytare, sen tar ni en till kabel, jordar på valfritt ställe och kopplar på på andra stiftet av strömbrytaren!

Självklart så postar ja inte vart ja satte strömbrytare lr vart ja jordade den! :gnissla

Lycka till!:arsele

• Gilla
Reaktioner: MaG

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Har för mig att någon undrar hur man ska koppla in brytare till tändningen? Jag har lösningen! :p
Har precis vart ute och kopplat in de och det funkar klockrent!

Först tar ni självklart bort lyskåpan

Sen köper ni en PERFEKT strömbrytare på BILTEMA :fakta

Sen letar ni reda på denna kabel (gul/svart), den hänger löst med kabelsko på.
Så då sätter ni bara på en rund hane på en sladd, i andra änden av sladden sätter ni en kabelsko som går på er strömbrytare, sen tar ni en till kabel, jordar på valfritt ställe och kopplar på på andra stiftet av strömbrytaren!

Självklart så postar ja inte vart ja satte strömbrytare lr vart ja jordade den! :gnissla

Lycka till!:arsele

Tackar så jävla mkt:D Detta behövde jag!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati