Jag litar 100% på dig. Jag måste föreslå alternativ till Erland bara. Han brukar köra brons. Han nämnde gjutjärn som "big no no". Vilka andra material duger?
tack för hjälp!
KTM säljer uppdaterade styrningar.
Jag litar 100% på dig. Jag måste föreslå alternativ till Erland bara. Han brukar köra brons. Han nämnde gjutjärn som "big no no". Vilka andra material duger?
tack för hjälp!
KTM säljer uppdaterade styrningar.
Hur gåååååååår det?????!?!?!? Nu har det gått en vecka sedan senaste uppdateringen Du uppdaterar iofs fan så mycket oftare än jag hinner göra i min byggartråd, men ändå
Förresten, din hastighetsmätare. Är det KTM original? Sitter nämligen en likadan på min Husaberg, och det är inte originalmätare på den. Har en fundering om att hastighetsangivelsen inte är korrekt så jag tänkte försöka ställa om den. Sitter kanske samma mätare på hojar med 17" som med 21" framhjul? Hur som helst, vet du hur man ställer om den? Eller Google kanske vet? Måste söka.
Tack Lahi för påtryckningen!
Jag är extremt frustrerad över takten i detta bygge, men fram tills nu har det inte varit mitt "fel". Det ser ut som mina motordelar kommer komma indrullande nu i dagarna, vilket är framsteg! Skall vara noga med att visa bilder och förklara det som gjorts, målet är ju att tuna in allt så småningom och köra bänkning. Vill bara att det blir ordentligt.
Jag tror hastighetsmätarn är original, har sett den på flera, så den sitter nog där från fabrik. Men säker är jag ej. Det finns en serie knapptryckningar man kan göra för att ställa om mellan 17 och 19" hjul. Jag har också misstänkt att något är fel, känns som den visar för högt, varpå jag misstänker att hjulinställningen är fel. Om du hittar något på detta så säg gärna till, det står på listan att kolla detta närmare när hojen faktiskt rullar!
Om jag inte får bränna däck och wheela snart så hoppar jag framför ett tåg
Det är original på KTm och Husa
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras