Rasorblade
Ny medlem
Vem faan e så dum å kör 1000 mil på en enstånka innan service..1000 mils på dem nyaste
Vem faan e så dum å kör 1000 mil på en enstånka innan service..1000 mils på dem nyaste
625 har oxå elstart.
640 har sämre förgasare och väger mer än 625 och 660. Mkt slöare!!
Vem faan e så dum å kör 1000 mil på en enstånka innan service..
är ny på sidan så jag har inte förstått riktigt hur man svarar varje enskild person men jag får tacka för alla tips En 625 är intressant, såvida de inte skiljer nått i hästväg i effekt mellan 625-660. Isåfall går 625 före bara för den har elstart och jag är allmänt lat och inte vill kicka varje gång Finns de något vanligt fel på dessa som man bör kolla när man väl kommer till kritan och ska handla ?
1 : Trycker du på ruta ett/"Svara med citat" så kommer textfältet se likadant ut som mitt gör på bilden, fast med den person en du väljer att svara.
2 : Om du vill svara flera personer så klickar du i ruta två, du kan välja hur många som helst, när du är klar och vill börja kommentera trycker du på ruta ett för att få upp alla andras inlägg i ditt textfält.
Förklarar som en mupp, vad säger man? nollåtta...
Tack ska du ha, undra om de blev rätt nu ?
har ägt typ alla hojar du nämner... tro mig spara pengarna och köp en 690smc direkt du kommer vara den glaste kåtten på jorden det är en motard på anabola som duger från allt till grusväg-pendlatilljobbet-fuckyouwheeelie140....
inne på min andra 690 nu och det är fan bästa motarden på marknaden tveklöst!
Mer rätt än så kan det inte bli!
De enda jag funderar på är om de är värt att lägga 20k mer för en 690 ist för en 660, va är de som gör 690n så mycket bättre ? inget illa om 690n men jag kan som sagt inte så mkt om motard
I den här tråden diskuterar vi KTM med den äldre LC4-motorn... inte de som mist förståndet....Alla som har en BMW 650 f/gs/cs/funduro eller aprilia pegaso från slutet på 90talet till 2005 om jag inte minns fel.
och en motard som är lika tung som en 90-tals sporthoj utrustad med en moppemotor....Ingen, köp en Yamaha XT660X & rensa luftburken + PC och pipor, så slipper du både vibrationer & problem....
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|