KTM 640 -00 STULEN! I Södertälje...

Vild inte GALEN

Öööörn, ööööörn.......
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
ktm 640 fit 4 fight & en 99:ans zx6-r ihop med tjejen
:mad: :huvet :död Fiii faaen, nu är jag helt knäckt... Körde hem hojen från jobbet igår, (måndag) var hemma typ 22:45. Gick ut i morse runt 08:30 och hojen var borta! Den är/var svart och silver ... Ring polisen om ni ser något. Det hjälpte föga att den stod utanför sovrumsfönstret...
Fan va sne man blir, ska det va så jävla svårt att skilja på mitt och ditt!!! :huvet

Last edited:

#Mackan#

Hojlös...
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Utan hoj för tillfället..
Vild inte GALEN skrev:
2183642 :mad: :huvet :död Fiii faaen, nu är jag helt knäckt... Körde hem hojen från jobbet igår, (måndag) var hemma typ 22:45. Gick ut i morse runt 08:30 och hojen var borta! Den är/var svart och silver reg nr: RNS 967... Ring polisen om ni ser något. Det hjälpte föga att den stod utanför sovrumsfönstret...
Fan va sne man blir, ska det va så jävla svårt att skilja på mitt och ditt!!! :huvet

Fy fan!
Jag ska hålla utkik i Södertälje och mot Nykvarns hållet ...
Lider med dig!

// #Mackan#

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Asså hur j*kla många hojar är det inte som blivit stulna nu!?!?!?!!?

Tusse

Tusse
Gick med
23 May 2004
Hoj
R1 -01 SÅLD!!
Vild inte GALEN skrev:
2183642 :mad: :huvet :död Fiii faaen, nu är jag helt knäckt... Körde hem hojen från jobbet igår, (måndag) var hemma typ 22:45. Gick ut i morse runt 08:30 och hojen var borta! Den är/var svart och silver reg nr: RNS 967... Ring polisen om ni ser något. Det hjälpte föga att den stod utanför sovrumsfönstret...

Fan va trist!! :huvet Vet hur du känner det, fick min stulen för 14 dar sen,,,Ja dom djävlarna,, :mad: Var hände detta?
Håller utkik..

Mortis

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 118cc-43, S1000R -15
Hmmm

Vild inte GALEN skrev:

Verkar kosta att äga hoj uppe i stora staden, inte bara att man ska behöva gneta ihop pengarna, det ska svida med försäkringen men även med att hojen försvinner titt som tätt där uppe....

Lider med dig....

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Fan va surt, Att folk inte kan skilja på ditt o sitt. :huvet
Jag ska hålla koll på vägarna, Har kontoret ut mot TomTits.
Men ser jag ngt så meddelar jag Quickly.

Vild inte GALEN

Öööörn, ööööörn.......
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
johnsilver skrev:
2184059 Fan va trist!! :huvet Vet hur du känner det, fick min stulen för 14 dar sen,,,Ja dom djävlarna,, :mad: Var hände detta?
Håller utkik..

Ja, usch! Synd på din hoj med... Min stod på Karlslundsgatan 48!

Vild inte GALEN

Öööörn, ööööörn.......
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
I dag så ringde en trevlig konstapel och berättade att min hoj hade hittats i Hövsjö. (Södertälje)

:confused: -Öh... ok.
Blev mitt svar.
Nu har ja iaf. Hämtat den från polisstationen och ställt in den i garage. Har inte orkat kolla ordentligt vad dom har sabbat men tändningslåset, bromsskivan i fram och styrlåset är paj. :(
Vet inte om den startar en gång... Fan va less man blir.
Ringde if och talade om att hojen var funnen och fick svaret att "det var långhelg" och att "min skadehandläggare var åter måndag".
Men, men... Nu vet jag iaf. Vart den är.
Och att den ska in på verkstaden och repareras. Och att jag fär punga ut med en självrisk på 5000:-
Men det hade kunnat vara så j*vla mycket värre! Det vet jag.

Tack för utkik och uppmuntran :tummenupp

Ha en bra sommar och lås fast grejerna ordentligt!

Last edited:

Arne_Duck

Fuck a duck... please!
Gick med
31 May 2005
Hoj
ZX10r -04, ZX6r -98
Vild inte GALEN skrev:
2185715 Ja, usch! Synd på din hoj med... Min stod på Karlslundsgatan 48!

Helvete! Jag såg ju den hojen på bakhjulet på Brolundavägen, dagen efter den snoddes... med en kroknäsa på. Tänkte sätta efter o ge han en fet utskällning då han höll på o trycka mig av vägen. Men struntade idet..... jag visste inte att den var stulen då....

Sorry.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...