KTM 640 -03 Stulen inatt (19-20 aug)i Umeå(teg)!!*Återfunnen*
KTM 640 -03 Stulen inatt i Umeå(teg)!! TWG 709 ca 300mil.
Kännetecken: Orange/Svart, blåaktig framlyckta av skyddsfilm, svarta handkåpor(ej på avatarbild), FP-slipon o annars i nyskick.
Det var även larm inmonterat, defekt tyvärr. Men kabelhärvan sitter ju fastlödd på div ställen så jag skulle känna igen hojen eftersom jag installerade det själv.Jävulskt typiskt!
Jaha, då blev man uppväckt av en polare som kom in o undrade vart hojen va!! Var uppe till 02:00 och blev väckt 08:00 och däremellan har de burit iväg med min hoj. Jag bor på teg.
*Misstänkt* Det har stått en RÖD LASTBIL utanför inatt och de kan ha burit iväg hojjen i regnet som va innan de drog tidigare imorse.
Förmodligen påväg söderut eller norrut under dagen.
Tyvärr så är det flera som sett lastbilen, men inte lagt mer på minnet..
Så är det nån som vet nå mer skulle jag bli mycket tacksam.
Stöldskyddsmärkningen ligger hemma i hallen(hade inte hunnit sätta dit )
Jag hade även mekat in en extra dödarswitch på dolt ställe!
Jag hade det fan på känn att den skulle bli stulen, det va ju därför jag meka in larmet.!!! J-vla skräplarm som pajja..Annars hade jag satt dit dem!!!!!
De kommer nog inse att det va nära att de skulle åka dit denna gång när de ser allt jag mekat in i elsystemet i Ktm:en.(Kanske hjälper er andra)
Satan för de som inte kan hålla sig till sitt!
KTM 640 -03 Stulen inatt i Umeå(teg)!! TWG 709 ca 300mil.
Kännetecken: Orange/Svart, blåaktig framlyckta av skyddsfilm, svarta handkåpor(ej på avatarbild), FP-slipon o annars i nyskick.
Det var även larm inmonterat, defekt tyvärr. Men kabelhärvan sitter ju fastlödd på div ställen så jag skulle känna igen hojen eftersom jag installerade det själv.Jävulskt typiskt!
Jaha, då blev man uppväckt av en polare som kom in o undrade vart hojen va!! Var uppe till 02:00 och blev väckt 08:00 och däremellan har de burit iväg med min hoj. Jag bor på teg.
*Misstänkt* Det har stått en RÖD LASTBIL utanför inatt och de kan ha burit iväg hojjen i regnet som va innan de drog tidigare imorse.
Förmodligen påväg söderut eller norrut under dagen.
Tyvärr så är det flera som sett lastbilen, men inte lagt mer på minnet..
Så är det nån som vet nå mer skulle jag bli mycket tacksam.
Stöldskyddsmärkningen ligger hemma i hallen(hade inte hunnit sätta dit )
Jag hade även mekat in en extra dödarswitch på dolt ställe!
Jag hade det fan på känn att den skulle bli stulen, det va ju därför jag meka in larmet.!!! J-vla skräplarm som pajja..Annars hade jag satt dit dem!!!!!
De kommer nog inse att det va nära att de skulle åka dit denna gång när de ser allt jag mekat in i elsystemet i Ktm:en.(Kanske hjälper er andra)
Satan för de som inte kan hålla sig till sitt!
Last edited: