sälj o köp en 525:aFrasse52 skrev:2082124Jag ska precis sjösätta min nya cykel !
Nån som har funnit rätt drevning för att den ska bli pigg o glad ??
Har monterat dubbla akra o öppnat burken... är tacksam för andra tips !
Glad påsk på er
har själv en 05a jag köpte nyss en mikuni tm 40 förgasare och hämtade den från bänkningen i måndags.kan int säga att det vart så jävla stor skillnad ( mot org ombes förgasare) men den vart rappare .har själv dubbla akra dämp+ luft burks locket helt borta.satt på 15drev fram och tycker att den borde ha det orginal eftersom.. (pröva så fårstår du).(trodde också det skulle bli större skillnad en det vart.)Frasse52 skrev:2082124Jag ska precis sjösätta min nya cykel !
Nån som har funnit rätt drevning för att den ska bli pigg o glad ??
Har monterat dubbla akra o öppnat burken... är tacksam för andra tips !
Glad påsk på er
+++++ skrev:2082658har själv en 05a jag köpte nyss en mikuni tm 40 förgasare och hämtade den från bänkningen i måndags.kan int säga att det vart så jävla stor skillnad ( mot org ombes förgasare) men den vart rappare .har själv dubbla akra dämp+ luft burks locket helt borta.satt på 15drev fram och tycker att den borde ha det orginal eftersom.. (pröva så fårstår du).(trodde också det skulle bli större skillnad en det vart.)
Frasse52 skrev:2084702Vad är originaldrevningen fram ? eftersom du föreslog 15 drev ???
17/42 är orginla på 640 -05, 17/40 orginal på 660 -05Hi-ho skrev:2084793Skulle tippa att det är 16 som på 660, men jag är inte helt hundra!
3000 för mikuni tm40 förgasare.jag betalade 180e ca 2000kr för bänkning före/efter byte av förgasare då bytte dom den med ,vart lite rörit..copse skrev:2082717Grattis till hojen!
Har en likadan =)
Lånar tråden lite, vad kostar en 40mm förgasare och bänkning? I runda slängor. Vore kul med lite mera juice, men kanske inte är värt det om det är som du säger bara en marginell effektökning.
//Roger
17fram super motard ,16 enduroFrasse52 skrev:2084702Vad är originaldrevningen fram ? eftersom du föreslog 15 drev ???
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|