KTM 660 STULEN i Flogsta

Robe

Två fötter på jorden, ett hjul i marken!
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Mmm, fet jävla ketting o skivbromslås!
Förbannat tråkigt, får se till att bevisa för försäkringsbolaget i vilket fint skick hojen va i så man får ut vad man lagt ned på den!

Kanske borde sätta upp ett par lappar i området? Med bild o text som beskriver att två hojar blivit stulna, vilka datum och ungefärlig tid. Någon borde sett nått... Är fan mycket folk som cirkulerar här, även på nätterna!

/Robin

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Mmm, fet jävla ketting o skivbromslås!
Förbannat tråkigt, får se till att bevisa för försäkringsbolaget i vilket fint skick hojen va i så man får ut vad man lagt ned på den!

Kanske borde sätta upp ett par lappar i området? Med bild o text som beskriver att två hojar blivit stulna, vilka datum och ungefärlig tid. Någon borde sett nått... Är fan mycket folk som cirkulerar här, även på nätterna!

/Robin

Jo, man borde kanske göra det... men det känns som att man borde ha gjort det samma dag som den försvann. Folk glömmer snabbt. Min hoj har dom iaf tippat för det låg ganska mycket utspilld bensin några meter ifrån där jag parkerade den. Misstänker att de tagit släp alt skåpbil och skickat in den i.

Men man kan alltid prova... jag kan skriva ut några på jobbet och sätta upp runt om i husen.

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Fan va tråkigt! J***a idioter som ska förstöra för andra!:mad:

Lider med er!

//Linda

Last edited:

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Har en polare som bor i samma hus som dig Jonas. Han såg en vit skåpbil, en Passat. Deras större variant, vet ej vad den heter.
Den stod utanför ditt hus runt 2300 natten din försvann. Dom hade backat ned bilen så den stod precis vid din KTM.
Han tyckte det verkade konstigt, vem fan flyttar in/ut så jävla sent?! Men han såg inte regnumret, var för mörkt. Men det satt iaf svenska plåtar på den. En kille, kortklippt i 30 årsåldern satt i bilen.
Så min polare tänkte "Lovar att hojen e borta imorrn". Och mycket riktigt, det var den!!!

Det KAN ha varit den vita passaten som baxade din bil (gott med utrymme i den), så jag tycker du borde ringa till Polisen och berätta vad detta vittne observerat samma natt som din hoj försvann. Var med största sannolikhet samma gäng som snodde min hoj 2 nätter innan...

/Robin

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Har en polare som bor i samma hus som dig Jonas. Han såg en vit skåpbil, en Passat. Deras större variant, vet ej vad den heter.
Den stod utanför ditt hus runt 2300 natten din försvann. Dom hade backat ned bilen så den stod precis vid din KTM.
Han tyckte det verkade konstigt, vem fan flyttar in/ut så jävla sent?! Men han såg inte regnumret, var för mörkt. Men det satt iaf svenska plåtar på den. En kille, kortklippt i 30 årsåldern satt i bilen.
Så min polare tänkte "Lovar att hojen e borta imorrn". Och mycket riktigt, det var den!!!

Det KAN ha varit den vita passaten som baxade din bil (gott med utrymme i den), så jag tycker du borde ringa till Polisen och berätta vad detta vittne observerat samma natt som din hoj försvann. Var med största sannolikhet samma gäng som snodde min hoj 2 nätter innan...

/Robin

Låter ju högst troligt... *suck. Har precis fått hem polisrapporten som ska med anmälan som postas imorgon till F-bolaget. Har så mycket annat att tänka på just nu (jobb) som tur är, annars hade jag nog varit mer putt än vad jag faktiskt är. Du kan väl PM:a mig namn och nummer till polarn som såg skåpbilen så ska jag ringa polisen imorgon.

Robe

Gick med
5 Sep 2005
Hoj
450 EXC, Monkey K1
Det var en vit skåpbil, bara att rulla in hojen dvs.
Jag ringde polisen i fredags och berättade om observationen... antar att det inte gör så stor skillnad... men ja tror polisen börjar hålla koll lite nu (iofs för sent) runt flogsta, sett dom ganska mycket cirkulerandes här nu.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning