frefeh
Två cylindrar är fler än en..
Ser bra ut mannen!
hur går de med dämparna?
hur går de med dämparna?
Det har inte hänt mer med dom än men snart ska jag ge mig på det. Väntar på lite grejer till dämparna. Har det blivit några mer endurofilmer?Ser bra ut mannen!
hur går de med dämparna?
Det har inte hänt mer med dom än men snart ska jag ge mig på det. Väntar på lite grejer till dämparna. Har det blivit några mer endurofilmer?
Det har inte hänt mer med dom än men snart ska jag ge mig på det. Väntar på lite grejer till dämparna. Har det blivit några mer endurofilmer?
Jag såg filmen, blev grymt, ska bli kul o höra under belastning. Jag börjar känna mig lite stressad det kommer ta en stund att plocka ihop avgassystemet. Var på anderstorp en runda o körde anderstorp idag, riktigt mycket folk, härligt o se att folk bryr sig om en gammal bana mitt ute i skogen.blir riktigt snyggt de där pelle..
se till att ha igång den till våren.. då kommer jag som ett skott å så ska vi ut å åka!
luftburken är klar för min del.. blev riktigt fint.. du får kika upp å kolla på de
Jag såg filmen, blev grymt, ska bli kul o höra under belastning. Jag börjar känna mig lite stressad det kommer ta en stund att plocka ihop avgassystemet. Var på anderstorp en runda o körde anderstorp idag, riktigt mycket folk, härligt o se att folk bryr sig om en gammal bana mitt ute i skogen.
Sitter i småland o surfar på mobilen, har inte funderat på mer på plasten men det är några som byggt om genom att bara kapa en bit på bakramen så jag tror det ska funka. Ska du använda orginalbakramen eller bygga ny? Jag kommer nog få modda min lite för att få plats med dubbla burkar, kommer bilder så småningom.
Sitter i småland o surfar på mobilen, har inte funderat på mer på plasten men det är några som byggt om genom att bara kapa en bit på bakramen så jag tror det ska funka. Ska du använda orginalbakramen eller bygga ny? Jag kommer nog få modda min lite för att få plats med dubbla burkar, kommer bilder så småningom.
ser ut som att det blir en hel del om bygnation.
finns det igna 660ramar på bukten ?
Inte kollat, tror jag vet ungefär hur jag ska göra o det blir bara att kapa den sista biten att modifiera,
Hur har det gått för din del? any progress ???
är i norge fyra dagar till.. skall försöka hinna med bakramsombyggnad på fredag tänkte jag.
Grymt då blir det bilder i helgen
Det ser förbannat bra ut än sålänge så keep it up
Idag kom det ett efterlängtat paket, ut o provmontera direkt, tyvärr var det inte riktigt så enkelt att det var plug and play, behöver några rörstumpar o en massa slangklämmor, så det blev inget klart men kul o testa lite.
Färgupptagningen i min mobil är inte den bästa, får återkomma med bättre bilder när hojen är klar.
Bild:1 Das paket
Bild:2 Silicon värt sin vikt i guld
Bild:3&4 Provmonterat lite grann.
Hehe kul med fler som använder Samco oranga siliconkit Läckert
Tack, kommer bli bra bara jag kommer på hur det ska monteras
Ditt bygge blev riktigt bra
/Per
har hittat ett rosa. det borde funka också
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad