Kurben
Öhh vadå?
Det där är väl inte dekompen! Det där är nog en "Hotstart" för styret så man slipper fingra nere vid fuggen när man fått tjuvstopp på banan...
Om dekompen har pajjat vid gängan uppe vid styret och locket till kopplingen spruckit är detta den enda lösningen då?
663kr låter lite dyrt för en sån småsak
Sa han att det inte skulle gå att nollställa mätaren?? Jag köpte min senaste hoj där och mätaren var precis nollställd.
Hmm, det var ju det jag gjorde. Men jag får inte dom att börja blinka?! Visst ska man bara hålla in den vänstra knappen tills det börjar blinka?
Tänkte bara fråga lite snabbt vad det är för artickelnr. till "crosskärmen" bak till en 660? Är en polare som undrar.
Märkligt, han är nog lite skenhelig den där ragnar.
Du måste va på timräknaren när du håller inne mitten knappen, då börjardet blinka så trycker du dig fram tills när det blinkar ws
Men det känns som att kick inte är nån fara xD elstart känns kanske till och med lite gay Men jag har kollat på typ varenda 625/640/660, det känns som att 660 är dyrare än dom andra 2?
Hitta en sjysst 525:a åt mig så kan du få köpa min 660..
Den finns ju iallafall i stan om du klämma och känna lite...
jag har en 660 -06 155mil lägg till 8000:- på dina 60.000:- så får du min
då är det nog mer troligt att jag vinner på lotto och blir multimiljonär i morgon än att du får tag på en ktm 660 -06 med dom milen för 60 ´
Men nu det väl inte som så att jag hade tänkt mig en 06 för det priset
Det finns säkert bra hojar för bra bra priser bara man har lite is i magen. och så kanske man kan få lite godis med på köpet som det inte verkar vara på din.
Varför köpa en hoj och bara köra 155 mil ?
Var ute och pressade hojen ganska bra i sommarvärmen igår. Men jag hörde inte fläkten gå igång en enda gång?!
Finns där ngn säkring som man bör kolla upp?
Sen undrar jag också om det finns ngn sida som säljer stuntprylar till 660? Bur och skrapa är det jag är ute efter.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |