Är det du som kör bud?
Japp men ska lägga ner kroppen pallar inte tempot 3800mil sen oktober..?
Kör månaden ut sen blir jag en svensson igen + att min änglavakt tar väl slut snart...
Är det du som kör bud?
Yeaaah snart kanske jag får joina !
mitt bromsljus funkar inte. I den där broms ljus hållaren eller vad man ska säga va det är (gråa saken lampan sitter i) har ju 3 hål där kablar kan gå in men jag har bara 2 kablar:S ska det va så eller har jag en för lite? och om det inte är det finns det nån säkring då som bara går till broms ljuset? för alla andra lampor funkar:S. det är en 05as modell.
Krille??
Du får joina med en gul reflex-väst!
Ja han ska ju med oss. Jag ska va hans övningskörnings lärare Vi måste ju visa alla dumheter man kan göra.
Är det någonsom kan säga mig vad orginal drevning är på en 2004
mitt bromsljus funkar inte. I den där broms ljus hållaren eller vad man ska säga va det är (gråa saken lampan sitter i) har ju 3 hål där kablar kan gå in men jag har bara 2 kablar:S ska det va så eller har jag en för lite? och om det inte är det finns det nån säkring då som bara går till broms ljuset? för alla andra lampor funkar:S. det är en 05as modell.
660
2003 har 16/38
2004 har 16/38
det ska bara finnas 2 kablar... lite uppenbart men måste fråga, har du bytt glödlampan? ..finns ingen säkring som går dit...utan du måste kolla kablarna under sätet att dom sitter..dom kan åka isär om du har grejer under sätet...kolla kablarna att dom inte gått sönder..
ja klart jag har bytt glödlampa och testat. tack för hjälpen ska kolla om allt är helt
32 mil...pah, ingenting ju, körde 50 mil idag Åkte 10.00 och kom hem 20.45. Svenska å norska vägarKörde en 32-milare idag med några vänner, fan va roligt Ska nog ut imorrn igen, senast söndag iaf
På min 625a va det glapp i själva lamphållaren. Bläcket som ska ha kontakt med lampan satt löst. Köpte en ny hos lelles för 198:-.
ja på min med faktiskt fick byta ut den till en ny!
På min 625a va det glapp i själva lamphållaren. Bläcket som ska ha kontakt med lampan satt löst. Köpte en ny hos lelles för 198:-.
Tackar skall ut och kolla vad jag har imorgon det blir nog lite omdrevning för det är omöjligt att ligga i 50 på någon växel.
Jag var ute och flängde lite igåroch blev haffad av londons finest i en van.
De hadde problem med att hänga på sade och detvar först efter att jag stannade som de han ifatt.Tydligen så letade efter en snubbe som hadde gjort en driveby på en KTM och trodde det var jag.
Äh, vad fan grabbar?
Är ni KTM-ägare eller inte!?
Klart man lagar själv!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|